2 cm åpen i uke 25

Bkno8255282

Andre møte med forumet
hei dere!
dagen min startet med min første besøk hos jordmor. Jeg hadde gledet meg lenge til dette og det super bra hos henne. (Førstegangs gravid). Jeg gikk der ifra og tuslet litt rundt, var så glad etter at jeg hørte hjerte hennes. Etter 1 time gikk jeg på do og så at jeg hadde blødd( ikke noe stort, bare sånn rosa aktig). Da tok jeg kontakt med fødeplassen min og de ba meg om å komme inn. På vei ditt begynte jeg å få veldig vondt i magen. Lang historie kort, de sa jeg hadde en åpning på 2 cm og ble lagt inn med det samme.

Er det noen av dere som har opplevd/hørt om en med lignende historie? Det er jo veldig tidlig å ha en åpning på 2 når man er i uke 25.

Alle svar blir satt stor pris på, og hvis det er noe i samme situasjon, skriv gjerne til meg.
Takk for forhånd:)

Ikke noe erfaring, men vil ønske deg lykke til og hold oss oppdatert.
Stor klem <3

Har hørt flere gå med åpning lenge, søsteren min gikk lenge med åpning og ble tilslutt innlagt for sengeleie. Men dette var snakk om tvillinger og risikosvangerskap, derfor var de ekstra strenge med henne. Men vil uansett anbefale deg og ta det med ro :)

Det kommer til å gå veldig fint, men hør på hva legene sier og ikke stress :)

Ei jeg var på gruppe med i forrige svangerskap hadde dette. Hun måtte inn på sykehuset å stoppe fødsel flere ganger, og endte til slutt med å gå på overtid ;)

Dag 1. Er nå over og jeg klarte å sove nesten helt vanlig. Lege er veldig flinke her. Jeg er veldig redd, redd for henne. Men min jobb nå er å ligge helt stille. Heldigvis så har jeg mannen min her og gir meg styrke.

Tusen takk for alle hyggelige svar. ❤️

Back
Topp