2 blir bare 1 );

T.R.O

Andre møte med forumet
Må vell fortelle dere det.
Jeg hadde jo en blødning for en stund tilbake og fikk UL pga det. (uke7). Og da fikk vi beskjed om at det var to små hjerter i magehuset.
Skulle på ny UL 3uker etter for å se hvordan det sto til med de to små. (uke10+1)
Det gikk ikke så bra.
Fikk beskjed om at ene tvillingen var død men at den andre vokste fint.
Ble også flyttet tre dager frem.
Det var et stort sjokk å få vite at vi ikke fikk beholde begge, men også en liten lettelse. Nå slipper vi jo å bytte ut alt vi har fra storebror og kjøpe ny bil. Økonomisk sett var det greit, men mammahjertet tok det ikke så bra. Dette er andre barnet vi mister og nå nekter jeg å gå gravid flere ganger etter denne.

Men jeg har også noe positivt å fortelle: hørte hjerteslagene til erta som er igjen i magen i gårkveld :)
Lå på rundt 167slag i minuttet så tyder på jente denne gang noe jeg også har en følelse av :)

uff... så trist :( sender en klem.... men godt å høre at den ene har det bra..
jeg grue meg og til neste ul, livredd for at det skal skje med meg og...siden jeg har hatt liten blødning...

Hoff, så urettferfi live kan værra! Men du hi fortsatt ein lilten ein igjen som kjæms t å klamer sæ fast, å gled sæ t å treff dåkk all xsmile3 Å d e jo ein heilt fantastisk opplevels, å endeli få holl ti lille vænnen som hi loggi i magan å sparka å vokst så leng.. :) Lykke, rett å slett :)

Nei nei nei, det var fryktelig lei lesning!! Jeg føler virkelig med deg:( Håper du har det bra! Det er jo bra at du har den ene sterke spiren som vokser i magen da... Så fint at du klarer å tenke positivt også nå! Trøsteklem :3some

Back
Topp