2 blastocyster inn?

LillyBE

Glad i forumet
Er det noen her som har fått dette i Norge? Det er vårt 6.innsett nå.. Vil gjerne ha to inn (hvis mulig), men er også litt skremt av den økte risikoen ved evnt tvillinger. Har hatt 2 blasto innsett tidligere uten hell...

Vi fikk satt inn to blastoer på dette forsøket vårt. Vi bruker Hausken. Jeg er nå gravid i uke 24 med ett barn[emoji4] Vi ble først gravide med to, men nummer to falt fra allerede i uke 8.
Dette var vårt 4.ferskforsøk, 6 forsøk totalt.

Jeg skulle i utgangspunktet få inn to blastocyster på Fertilitetssenteret.
Men det var bare en som kom til blasto-stadiet og siden jeg var overstimulert ville de bare ha satt inn en uansett sa de.

Takk for svar begge to :) Det er vel 4 som henger med nå, så spørs jo også hvor mange som henger med helt til tirsdagen. Jeg håper jo det iallfall er 1 :) Er det to er jeg frista til å sette inn begge (har tillatelse fra klinikken altså), siden vi nå har hatt så mange negative innsett.

Takk for svar begge to :) Det er vel 4 som henger med nå, så spørs jo også hvor mange som henger med helt til tirsdagen. Jeg håper jo det iallfall er 1 :) Er det to er jeg frista til å sette inn begge (har tillatelse fra klinikken altså), siden vi nå har hatt så mange negative innsett.

Jeg fikk inn 2 (2-dagers) nå på fjerde ferskforsøk (totalt 8 innsett), og sitter her plutselig med tvilling-mage [emoji28]

Lykke til med valget [emoji176]

Jeg fikk inn 2 (2-dagers) nå på fjerde ferskforsøk (totalt 8 innsett), og sitter her plutselig med tvilling-mage [emoji28]

Lykke til med valget [emoji176]

Takk! Hihi, så spennende! Har det gått fint hittil? Tvillinger er helt supert det syns jeg, men blir litt skremt av den økte risikoen. Vi har en haug med tvillinger i familien, så stort sett går det vel bra ;) Å det skal jo litt til at begge sitter også...

Masse lykke til videre :)

Back
Topp