2 bhg dag ferdig.

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
ble gledelig overrasket over at avd leder var på jobb når vi kom,og kommenterte det,for hun skulle jo ikek være der før mandag. men da svarte hun bare at det var behov for å ha henne der. så sa jeg,ja,det var veldig kaotisk på mandag,og det var det hun også hadde fått en oppfatning av.. så vet ikek om andre foreldre har klaget eller noe.

så det gikk litt bedre id ag,men jeg synes fremdels at det er såååå mye småting som ikke er som det skal,og evnen til de ansatte til å ta i mot informasjon er så dårlig. føler ikke at noe av det jeg sier går inn...

ja,ja,ny dag i morgen,da er planen å levere han 9 og komme tilbake 11...

Blir helt matt jeg! Er absolutt ikke sånn man skal ha det i en barnehage. Håper så inderlig at det snur over natta, sånn at det blir en hyggelig barnehage for alle.

Åo lårdy!
Men da vet du i alle fall at styreren er oppgående nok til å avbryte ferien sin for å ta tak i ting som ikke fungerer! Stort pluss i margen! Da kan det jo bare bli bedre!(?) Kanskje det er mange nyansatte der? Men fysj så kjipt å ikke føle seg hørt [:'(][&:][:@]

Gleder meg til ny oppdatering i morgen [:D]

hun går på skole,så er det hun har avbrutt,og de andre ansatte er den nyeste 1år gammel i jobben....

var mye rare ting idag også ja,når jegsa fra til ped leder at imre har ferie 19okt-5nov,sa hun,men dere må komme på foreldremøte den 20okt, ehhh,nei,vi er i thailand,ååååh,men det er jo foreldremøøøte. jaha? åsså? skal jeg avbryte en lenge planlagt ferie???

Dere avbryter IKKE ferien fordi dere skal på foreldremøte. Får dere infopapirer får du får det før eller etter foreldremøte da. Du skal til thailand! Ferdig med den saken[8D]

ORIGINAL: UneMi

Dere avbryter IKKE ferien fordi dere skal på foreldremøte. Får dere infopapirer får du får det før eller etter foreldremøte da. Du skal til thailand! Ferdig med den saken[8D]

haha,selvfølgelig reiser vi,men virket som om vi ikek kunne planlegge og reise vekk midt i bhg året,snakk om galninger vi er da!!!hhahahaha.. ejg gir oooopppppp...

Back
Topp