2 bekymringer her

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Sebastian har kjempehard mage, vi har vært oppe i hele natt for han har vondt og driver og trykker. Hvis han får ut noe er det helt harde bæsjer, voksenbæsjer som jeg kaller det. Har gitt han mere malt , hvertfall 1 tsk i hver flaske og det hjelper ikke. Noen råd?

Det andre er sambo. Jeg våknet i natt til at han spyr, fryser og er helt uttafor. Får helt angst for at bebis skal bli smitta av denne influensan. Er jeg dramatisk hvis jeg bor hos mamma et par dager[:)] 
Vet hvor smittsomt det er og vi deler jo seng liksom..

Han får bare MME nå... [&:] Jeg har ikke merket noe foreløpig jeg hvertfall. Jeg og Sebba evakuerer for sikkerhetsskyld[:)]

Har du prøvd med sviskesaft for magen???
Ja er litt kjipt når du gir mme....jeg storkoser seg med forkjølelsen min, og tenker Nate får flott imunforsvar av den...[;)] men er ikke gøy viss de blir syk disse små, og produserer vel ikke altfor masse antistoffer selv enda. Desverre tror jeg Solvit har rett-dere er nok smittet allerede viss dere blir det[&:]

men hadde ikke du influensa for noen uker siden når du fremdeles gav mm??? For i så fall har han nok antistoffer i seg...og da går det bra.

Jeg hadde influensa da jeg ammet ja... Men nå er det omgangssyken som surrer i heimen her..[:'(] Men har ikke merket noe enda så tror vi slipper unna.[;)] Vi skal sove på hvert vårt rom i natt[;)] 

hei..tror det er lurt om du tar han med til moren din.har greid å smitte ungen min,og tro meg det er ikke lett hvis de små blir smitta.min griner nesten hele tida av halsbetennelse:(

Back
Topp