2 barn,samme dag,forskjellig år;D

Mjh

August Baby <3<3
Hei hei damer:)) ville bare fortelle dere noe rart!:D
Jeg er nå 10 uker og har termin 6/8-13 og sønnen min er født 6/8-10:)
Hva er oddsen for det?:D denne gangen blir jeg nok satt i gang på termin
Dato,siden jeg gikk så langt over forrige gang og nesten ikke hadde vann!:(

Men nå bare gleder jeg meg over 12 uker kontroll og ultralyd samme dag:D
Den 25 Jan. På bursdagen min:D så jeg får krysse fingrene for at alt er bra med den lille:D

Har noen her fått samme terminDato på nr 2/3 som første ble født på?:) :)

Jeg hadde samme termin med både nr en og nr to 2/4-09 og 2/4-11. Nr en kom 27 mars og nr to 26 mars:) Så det ble nesten på storesøsters bursdag. Såret lå jo dessverre på sykehuset når hun ble to:( men hun led ingen nød med resten av familien og ble feiret det ekstra;)

Jeg har en gutt født 3. august 2010 og har nå termin 1. august 2013.
Krysser fingrene for at de ikke får bursdag samme dag. :)

Hihi melder meg inn her!! Gutten min er født 9.8.11 å nå er termin 21.8.13 :D

Jeg har termin 12 august 2013 og har ei jente som kom 13 august 2005. Så ganske spent på om de kan komme på samme dag :)

hihi, min eldste ble født 3 uker før termin, på min bursdag. Nr 2 hadde jeg termin på pappan sin bursdag, men da gikk jeg 2 uker over.... Min bror deler også bursdag med sin sønn!

neimen så stilligt da....gratulera....blir spennende å se nå om d sjer på dagen:-)

Ooi,var ganske mange da!:) hehe,store muligheter for at det kan skje!:)
Hadde vært litt kult!:D men når jeg VET termindatoen min,og sykehuset
Kommer fram til noe annet,på ordinær ul, hva gjør man da?:/

Jeg har en gutt fra før,som var veeeldig liten under hele svangerskapet og liten ved
Fødsel :) ( jeg var selv ganske liten fra jeg ble unnfanget:p

Det er nok vanligere enn man tror, da gynekologen hørte at jeg hadde en gutt født i juli og nå ventet min andre med termin i august sa hun. "da vet du når din fruktbare periode er" Jeg er rimelig sikker på at denne ble unnfanget 6 dager tidligere enn andremann, foreløpig termin er dagen før ul terminen jeg hadde sist (ble flytte frem), men regner med at denne som de forrige to kommer godt på overtid.

Ja er nok det. Men jeg ble litt satt ut da gynekologen fortalte termin dato:p ja kanel kanskje sånn som hun fortalte deg,men jeg har 3 søstere,
Alle født i hver sin mnd , 2 i hvert halvår:D så da var mamma veldig fruktbar
Hele året da:p

Sønnen min har bursdag 14.august, og nå har jeg mens termin 14.august, lege termin 13 august, og ul termin 15 august....

ikke opplevd det selv. men brødrene mine er født på samme dato men med 5 års mellomrom. til min elste brors fortvilelse. han fikk ikke bursdagsgave men en lillebror hehe. 09.06.90 og 09.06.95 er de født :)

Ooi,var ganske mange da!:) hehe,store muligheter for at det kan skje!:)
Hadde vært litt kult!:D men når jeg VET termindatoen min,og sykehuset
Kommer fram til noe annet,på ordinær ul, hva gjør man da?:/

Jeg har en gutt fra før,som var veeeldig liten under hele svangerskapet og liten ved
Fødsel :) ( jeg var selv ganske liten fra jeg ble unnfanget:p

Da snakker du med jm om det, for sykehuset går ette sin dato uansett hva, men jm vil være med obs når det nærmer seg sin egen dato, og se alt som skjer i lys av begge datoene :-)

Jeg har en sønn født 31.08.2011 , og har nå samme termin som jeg hadde med han (han kom noen dager før terminen, noe det kommer til å gjøre denne gangen også, hehe)

ja det er sant at jeg sakl snakke med jordmor/lege når det nærmer seg termin :) men nå har jeg blitt flytta fra den 6 til den 12, så da kommer de forhåpentligvis ikke på samme dag, men kjedelig å bli flytta så langt :P heheh

Back
Topp