2 barn på ett rom?

Vraltemor

Blir kjent med forumet
Er det noen som har erfaring her?
Vi har to soverom i den etasjen vi sover i. Synes det er vanskelig å flytte en jente på 3, som hun blir når babyen flytter på eget rom, ned i underetasjen. Tenker å kjøpe en køyeseng på rommet, for det er ikke plass til to senger. Etterhvert vil de få hvert sitt rom. Det er heller ikke plass til at vi flytter inn på minsten sitt rom, og at de tar vårt.

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Vi har samme problem med kun to soverom oppe. Og nede er egentlig så og si betong og ei stue.. Mini er 2,5-3 år også når de må dele rom. Skal også få køyseng, evt to voksesenger og køyseng når de vokser til..:)

Her sover 2-åringen og 6-åring på samme rom, det går kjempefint :)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Det er koselig å dele rom :) Husker at jeg gjorde det når jeg var lita. De to her har egne rom men har likevel sovet åå samme rom hele ferien :) Bebis må dele rom med storesøster når den flytter ut fra vårt rom. Men ingen hast med det så lenge bebis har godt sovehjerte ;)

app! Venter nr 3 :) 15.02

Gutta mine deler rom;) det går supert:) de har gjort det siden yngste var baby.. De sover gjennom det meste..

Termin 23/24februar
Kjenner du meg igjen, hysj!
2 gutter født aug09 og mai11
Sent from my iPhone

Vi har også bare to soverom oppe, så barna på 2 og 4, 5 år deler rom. Det går stort sett veldig bra :-) etter hvert kommer vi til å bygge ut sånn at vi får 3 soverom oppe, og vi flytter ned.

Hadde flyttet treåringen. Men kan jo glatt vente noen måneder og ha sprinkelsengen inne på deres soverom. Kan hende babyen skriker mye på natten så greit at treåringen ikke blir vekket.

Har samme problem her, mini fyller 4 før babyen kommer.
nå går vi igang med å lage nytt rom inkjelleren til han der han får senga si og alle lekene og tingene sine. Så åpner vi opp mellom etasjene (har dør mellom). etterpå pusser vi opp hans gamle rom til babyen. På det rommet skal vi fjerne garderobeskap og alt så rommet blir større. Så setter vi inn sprinkelseng og babyen sine ting, pluss en enkeltseng. så kan mini her sove der han selv vil å flytte ned når han er klar for det :-) er så redd for at han skal føle han blir kastet ut og må gi sitt sted til babyen...

Jeg har to barn.. kunne aldri hatt de på samme rom... de er for forskjellige i søvnrytmen..

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Guttene mine ( 4 og 5 år ) deler rom. De skal få køyeseng snart siden soverommet er ganske liten. De har sovet sammen siden minste var ett halvt år. Babyen og minste, som er 1 år nå skal også dele rom. Det blir først to sprinkelsenger, så to juniorsenger, som guttene har nå. Det går fint men guttene veker hverandere en del, altså når dem ene våkner vekker han den andere...
Håper at vi flytternom noen år sånn at de får hvert sitt rom nårmde kommer i puberteten... :-)

Back
Topp