2-8.desember skravel

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Hva er planen i dag jenter?
Jeg skal først innom NAV, så videre til legen, så skal jeg plukke opp noen julegaver som hadde kommet i sentrum. Så må jeg få handlet middag..

Håper jeg rekker å bake noen småkaker og, ellers tar jeg det i morgen.

Oi, du har nok å gjøre da ihvertfall :) Skal på butikken og handle for uken, rydde leilighet også begynne å pakke litt :) kjenner jeg angrer meg litt for at vi har utsatt flytting helt til nå! :/

Jobb til 16. Så lage middag! Deretter eksamens øving resten av kvelden :/ Tar økonomi på høgskole i tillegg til 100 % jobb. Gleder meg til juleferie ;-) Puuh... Ha en fin dag!:)

Har vært å handlet julegaver i dag og blitt ferdig. Er igjen to gaver som skal kjøpes på polet og litt ruskeri til kommende storebror. Har akkurat spist fjordland julemiddag og skal snart hoppe inn i dusjen og så skal vi avgårde på møte

Jeg har vært på jobb i dag, så da skjer det fint lite i kveld! Sofa og Netflix begynner å bli en god vane ;) Kaffe med ei venninne i morra!

Oi, du har nok å gjøre da ihvertfall :) Skal på butikken og handle for uken, rydde leilighet også begynne å pakke litt :) kjenner jeg angrer meg litt for at vi har utsatt flytting helt til nå! :/

Kom nettopp hjem, helt utslitt. Blir ikke noe kakebakingen i hvertfall!

Vi driver også å flytter, dvs. flyttelasset blir hentet om 8 dager. Er ikke engang halvveis håper på å få gjort masse i helgen når sambo er hjemme. Desember er en dårlig flytte måned altså.

Har sovet alt for lenge idag, pakket ferdig julegavene, vasket og ryddet kjøkken og lagd meg kjempegode og enkle havrekjeks. Føler at jeg har fått gjort litt men ikke nok. Hehe. Vannet kom og overtok kroppen min på lørdag så er litt rar i kroppe om dagen..

Jeg har vært på fysio og jobbet noen timer ekstra. ( har egentlig fri mandager) etter jobb har hele familien bare kost oss hjemme, sett jul i svingen og spist mandariner :) nå er det Lillyhammer med mannen, for bekkenet er godt plantet i sofaen frem til sovetid.

Har vært hos kiropraktor i dag, så rett hjem igjen på sofaen. Ikke mye som blir gjort når man har vondt. Håper bare behandlingen hjelper. Har noen julegaver å handle inn, og litt småtteri jeg ønsker å gjøre før jul. Har jo enda litt tid, men jula kommer fortere enn man tror ;) Kanskje jeg får skrevet noen julekort i morgen. Det er vel ikke for tidlig å sende julekort nå??

Kom nettopp hjem, helt utslitt. Blir ikke noe kakebakingen i hvertfall!

Vi driver også å flytter, dvs. flyttelasset blir hentet om 8 dager. Er ikke engang halvveis håper på å få gjort masse i helgen når sambo er hjemme. Desember er en dårlig flytte måned altså.

Kjenner meg igjen, var for utslitt til å rydde når jeg først kom hjem! Jaa, det er nesten litt trist å holde på å flytte også, orker ikke pynte til jul når det ligger pappesker over alt! Også er det slitsomt med ryggen når man driver å pakker, menmen alt blir vel verdt strevet når man er ferdig flytta :)!

Kjenner meg igjen, var for utslitt til å rydde når jeg først kom hjem! Jaa, det er nesten litt trist å holde på å flytte også, orker ikke pynte til jul når det ligger pappesker over alt! Også er det slitsomt med ryggen når man driver å pakker, menmen alt blir vel verdt strevet når man er ferdig flytta :)!

Samme her, tatt frem adventstaken og stjerna, resten får vente til neste år :)

Skulle ønske noen pakket opp flyttelasset i andre enden også. Det er slitsomt! Men men blir bra tilslutt. Gleder meg til å sette opp barnevogna og vugga :)

Samme her, tatt frem adventstaken og stjerna, resten får vente til neste år :)

Skulle ønske noen pakket opp flyttelasset i andre enden også. Det er slitsomt! Men men blir bra tilslutt. Gleder meg til å sette opp barnevogna og vugga :)

Det er bedre enn meg ihvertfall, for jeg har ikke hengt opp noe pynt utenom noen røde servietter.. nesten så jeg får litt dårlig samvittighet!
jaa, det er vel det som holder meg gående! tanken på å være ferdig flyttet og klar til den lille kommer :D

I dag har jeg tenkt å prøve meg på Mayland cookies, elsker å bake og disse forsvinner alltid fort.

Skal også se igjennom klesskapet om det er noe jeg skal kvitte meg med. Begynner å få en hvis oversikt. I helga skal vi ta kjøkkenet og en liten bod.

I dag har jeg tenkt å prøve meg på Mayland cookies, elsker å bake og disse forsvinner alltid fort

Skal også se igjennom klesskapet om det er noe jeg skal kvitte meg med. Begynner å få en hvis oversikt. I helga skal vi ta kjøkkenet og en liten bod.

Vi gikk gjennom skap og bod forrige uke :) Fikk sendt av gårde tre søplesekker (!!) med klær, tekstiler, vesker og sko til barnehjem og sykehjem i Ukraina. Pluss en pose med kosmetikk og leker.. Good deed done :) Utrolig hvor mye man egentlig har; deilig å bli kvitt noe av det i ny og ne..

Jeg skal også bake i dag; skal ha med Oreokake på julefesten i bhg i morra, og må lage de første to laga i dag :)

Vi gikk gjennom skap og bod forrige uke :) Fikk sendt av gårde tre søplesekker (!!) med klær, tekstiler, vesker og sko til barnehjem og sykehjem i Ukraina. Pluss en pose med kosmetikk og leker.. Good deed done :) Utrolig hvor mye man egentlig har; deilig å bli kvitt noe av det i ny og ne..

Jeg skal også bake i dag; skal ha med Oreokake på julefesten i bhg i morra, og må lage de første to laga i dag :)

Åååhh det er alltid så deilig å kvitte seg med ting!
Her ble den søppelsekk søppel (undertøy) og en til Fretex. Så nå er klesskapet mitt klar til flytting.
Har litt igjen i bokhylla, hadde vært deilig og blitt ferdig med den :)

Men nuh..kakebaking!

Hahaha, stakkar toåringen min! Han begynte å bli litt lang i håret, fikk det i øya og sånn.. Så jeg tenkte jeg skulle stusse det litt før julefesten i kveld.. Nå ser han ut som Jim Carrey i Dum og dummere :b Og jeg tør ikke klippe mer for å prøve å rette på det, for da ender vi vel opp med Sheldon Cooper sveis i stedet! Får ta på ham en nisselue..! Neste gang blir det frisør ja!

I dag skal jeg på IKEA med min bror, før jeg skal pakke ned nok et flyttelass. Tar jo ingen ende!

I dag våknet jeg av at samboeren min lå og så og tok på magen, og lille gutten sparka som en gal :') <3 så koselig å våkne slik! :D

Det har jeg og min familie gjort også :) har vel en henger full nå med klær, sko, møbler osv! Utrolig fin måte å bli kvitt litt man egentlig ikke trenger mer :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ntåååhh!! Vinden har revet ned deler av gjerdet vårt :/ Bajs.. God start på helga!

Vedlegg

• 1386315414034.jpg
    1386315414034.jpg
    69,1 KB · Visninger: 9
Back
Topp