2,5 åring

tafas

Elsker forumet
om de sover fortsatt om dagen?
hvor lenge sover de om nnatta, både nå de sover på dagen eller uten?
min jente sover  bare 10 timer om natta og trenger å sove oxo på dagen da..prøvde å kutte ut dagens soving men hun blir bare overtrøtt og sover på sofaen
vil gjerne at hun sover 11 til 12 timer, for ellers vokner hun før liille bror og vekker ham sikkert og da blir han ikke helt på formiddagen..noen tips?vil gjerne sove 1 ell 2 timer ekstra jeg og da[:D]

Gutten min på 3,5 hender det fortsatt dupper alt fra en halvtime til en times tid på formiddagen. Sover 10-11 timer om natta

Sover 10-12 timer på natta og sover 2-3 timer på dagen....

Han MÅ sove på dagen, har prøvd og begrense det eller droppe det, men han trenger den søvnen!

Hun ble 3 i juli, og sluttet å sove på dagen i mai. Rett før vi sluttet med dagsoving så tok det ofte veldig lang tid før hun sovnet på kvelden. Noen ganger sovnet hun ikke før 21.30....Da kuttet vi ut dagsoving og nå sover hun fra 19.30 til 0800

Nekter å sove dagtid her.. Sover 11,5 timer på natta. (19-6.30)

Er kvikk og opplagt, så det er nok passe virker det som.

(Sover av og til i barnehagen, men vanligvis ikke... Har heldigvis en barnehage som ikke er så firkanta. Hvis ungen er trøtt får han/hun sove litt.)

ORIGINAL: Badeand*

Hun ble 3 i juli, og sluttet å sove på dagen i mai. Rett før vi sluttet med dagsoving så tok det ofte veldig lang tid før hun sovnet på kvelden. Noen ganger sovnet hun ikke før 21.30....Da kuttet vi ut dagsoving og nå sover hun fra 19.30 til 0800

heldig[:D]

Hun sover ca 1t på dagtid og 10-12 timer på natten

Han sover 12-14 timer pr natt og sover ikke på dagen..

Back
Topp