2,5 år. Juniorseng eller "voksen"seng?

Bekke

Elsker forumet
Overskriften sier vel det meste[:)]

vi har en med voksenseng og en med juniorseng, hadde det vært plass til to store tror jeg bare de hadde fått stor seng begge to... vi satt bare på sengehest.

Juniorseng [:)]

Her ligger guttungen fremdeles i sprinkelsenga, men han storkoser seg nedi der, så har ikke noe hastverk med å bytte.

Blir vel storeguttseng i løpet av våren/sommeren en gang tenker jeg[:)]

Har en forkjærlighet til juniorsenger - de små blir fort store til å få seg en "voksen" tidsnok.
Jeg hadde Helene-sengen fra BabyDan og minsten hadde den i 3 år før vi kjøpte rammemadrass til henne.

Eg hadde junori seng te snuppa hu fikk den når hu var 2 år, men så gikk meg og sambo fra hverandre i oktober. Hu e nå 2,5 år og har voksen seng hos meg . Så når jenta i magen min blir så stor at hu en gang skal få store seng går eg nok rett til voksen seng da til henneogså. Men eg skal ærlig innrømma at eg veldig glad i juniorsenger, men det har vel mest gjøre med at eg synes de er søte se på [8D] hehe ( bra forklart)

Voksenseng[:)]
Orker ikke kjøpe juniorseng for noen få år, så over i voksen seng igjen.. så må man bytte madrass, sengtøy osv en gang til[&:]

Vi har denne:

(Hun sover nede til å starte med)

Her skal vi kjøpe juniorseng, den kan dras ut så den blir lenger :)

Vi gikk rett til voksenseng med sengehest da han var rett over 2 år. 90cm bred. Kjempefornøyd! Og så slipper vi å kjøpe ny seng til han senere[:D]

Hvor lenge ca tror dere de kan bruke juniorseng da?
Vil helst ha det da, mange grunner til det. Er søte og se til, synes snuppa kommer til å forsvinne i en stor seng, tror en voksenseng stjeler altfor mye av rommet hennes på en måte osv.
Så heller mest mot det.

Liker så godt den Buddy juniorsengen fra skeidar[:)]

Det er jo koselig med juniorseng! [:D] vi kjøpte det til jenta vår først (22 mnd).. så når hun var 2 1/2 år fikk hun seng med plass til å leke under. vi hang opp gardiner og hun bruker ennå plassen under sengen som hytte [:D]

Vi har vanlig seng[:)]

vi valgte juniorseng, kjøpte en litt fancy bil-seng. d akan han ha den til den blir liten, også får han en kjedeligere, men vanlig seng når han er større[:)]

da har han også mer gulvplass på rommet sitt til å leke på.

ORIGINAL: LilleS

Vi gikk rett til voksenseng med sengehest da han var rett over 2 år. 90cm bred. Kjempefornøyd! Og så slipper vi å kjøpe ny seng til han senere[:D]

Det vi kommer til å gjøre den dagen pjokken her må ha ny seng.

Her sover hun fortsatt i sprinkelseng. Har ikke hatt noe behov for å bytte når den fortsatt passer. Gruer meg allerede til å bytte over til juniorseng, da hun garantert vil stå opp flere ganger iløpet av kvelden siden hun da greier å komme seg ut av sengen på egenhånd. Nå kommer hun seg ingen vei, så legger seg like greit ned for å sove. [8D]

Men når hun skal få ny seng blir det garantert en junior vokse seng.

Vi gikk for voksenseng da hun var 2 år og 4 måneder. Vet ikke hvorfor man bør vente hvis man har plass til stor seng.

Back
Topp