2,5 år i mellom

Lady H

Glad i forumet
barna mine. hva er lurt å satse på når det gjelder vogn da? jeg har begynt å tenke på hvis jeg skal hente og levere største i barnehagen, om jeg skal satse på søskensete, søskenbrett eller søskenvogn. noen erfaringer/ideer?

Detr er 22 mnd mellom våre jenter og ho eldste går for det meste sjølv:) Har ei trille med oss på tur og sånn av og til om vi skal langt avgårde.

Det kommer til å bli 2,5 år mellom barna her i huset og[:)]
For vår del er det uaktuelt med søskenvogn. Storebror går for det meste allerede, kun hvis vi skal gå langt, eller turen faller på duppetid tar vi med vogn. Det er ingen krise om han mister duppen sin en dag heller.
Tenker vi investerer i et søskenbrett, så kan han stå der når vi henter i bhg osv[:)]
Skulle det bli bruk for vogn i en periode, så har vi en trille liggnede i boden.

Vi var jo på terminforum sist også Lady H, så vi har like gammle barn [:D][:D]

Jeg har tenkt å kjøpe et søskenbrett til vogna. Han sover ikke på dagtid lenger, men kan bli litt langt å gå på turer og slikt, så da er det greit at han slipper å gå hele tiden.

Takk for råd! Går fint selv snuppa her også. Tenker mest på 2 km å gå til barnehagen jeg alene med to barn.. Har vel tenkt mest på søskenbrett eller søskensete jeg også. Får se hva det blir til[;)]

Back
Topp