2-4 timers søvn

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Jeg har de to siste ukene slitt med å sove.. Prøvd å legge meg tidligere, da kan jeg noenganger være heldig så sovner jeg men våkner da i 01 tiden og holder det gående..

Finner ikke stilling, lille frøken er aktiv, klør i kroppen ( går på magnesium og har ikke mangel)

I natt sovnet jeg ikke får 0430.. Og da la jeg med kl 23..

Jeg våkner tidlig uansett hvor lite jeg sover så ca 08 så er det bare å stå opp. Ha r en gutt på 8 som jeg må aktivisere litt og. For alle kompisene er på ferie til vi reise lørdag.

Noen flere som sover lite?
 
Jeg har de to siste ukene slitt med å sove.. Prøvd å legge meg tidligere, da kan jeg noenganger være heldig så sovner jeg men våkner da i 01 tiden og holder det gående..

Finner ikke stilling, lille frøken er aktiv, klør i kroppen ( går på magnesium og har ikke mangel)

I natt sovnet jeg ikke får 0430.. Og da la jeg med kl 23..

Jeg våkner tidlig uansett hvor lite jeg sover så ca 08 så er det bare å stå opp. Ha r en gutt på 8 som jeg må aktivisere litt og. For alle kompisene er på ferie til vi reise lørdag.

Noen flere som sover lite?

Åh, det hørtes slitsomt ut.. Jeg sover fremdeles ganske bra. Noen dårligere netter innimellom, men da er det ofte varmen som gjør det tror jeg. Håper det bedrer seg! Slitsomt med lite og avbrutt søvn <3
 
Åh, det hørtes slitsomt ut.. Jeg sover fremdeles ganske bra. Noen dårligere netter innimellom, men da er det ofte varmen som gjør det tror jeg. Håper det bedrer seg! Slitsomt med lite og avbrutt søvn <3
Ja håper det, for er så sliten og på dagen klarer jeg ikke å finne roen for å sove.. Har sjeldent klart å sove på dagen.

Får kanskje invistere BBhugmepute og håpe den hjelper
 
Last edited:
Jeg har de to siste ukene slitt med å sove.. Prøvd å legge meg tidligere, da kan jeg noenganger være heldig så sovner jeg men våkner da i 01 tiden og holder det gående..

Finner ikke stilling, lille frøken er aktiv, klør i kroppen ( går på magnesium og har ikke mangel)

I natt sovnet jeg ikke får 0430.. Og da la jeg med kl 23..

Jeg våkner tidlig uansett hvor lite jeg sover så ca 08 så er det bare å stå opp. Ha r en gutt på 8 som jeg må aktivisere litt og. For alle kompisene er på ferie til vi reise lørdag.

Noen flere som sover lite?

Jeg har hatt det ganske likt ved at jeg i perioder ikke klarer å sove. Jeg prøver å legge meg rundt klokken 22-23 og skal opp kl 7 pga jobb. Av og til så blir jeg liggende å vri meg. Får ikke sove, og da står jeg bare opp igjen. Finner på noe annet til jeg føler at jeg blir relativt trøtt igjen. Ikke alltid at det går og ender med enten 0 timer søvn eller 2 timer. Når dette pågår i 2-5 dager så sovner jeg av utmattelse og da går det som regel bra. Har aldri hendt at jeg får 0 timer over flere døgn altså, men litt her og der. Hadde det problemet i natt. Ble bare 3 timer på meg før jeg skulle på jobb. Har sluttet med å stresse. Vet at forhåpentligvis får jeg sove neste natt :)
 
Jeg har de to siste ukene slitt med å sove.. Prøvd å legge meg tidligere, da kan jeg noenganger være heldig så sovner jeg men våkner da i 01 tiden og holder det gående..

Finner ikke stilling, lille frøken er aktiv, klør i kroppen ( går på magnesium og har ikke mangel)

I natt sovnet jeg ikke får 0430.. Og da la jeg med kl 23..

Jeg våkner tidlig uansett hvor lite jeg sover så ca 08 så er det bare å stå opp. Ha r en gutt på 8 som jeg må aktivisere litt og. For alle kompisene er på ferie til vi reise lørdag.

Noen flere som sover lite?


Hei hei, svarer til deg kl 0430, våknet ved 03 tida, typisk meg, får ikke sove igjen selv om jeg gjesper.. Jordmor har sagt jeg skal prøve magnesium. Håper det kan hjelpe meg. Det hadde vært godt å få sove månedene før lille kommer, blir nok våkenetter etter hun har kommet.
 
Så slitsomt :( Håper dere får sove litt mer etter hvert, og hvile dere godt!
 
Jeg ligger ikke så mye våken, men må ofte opp for å tisse og våkner veldig tidlig om morgenen. Har ikke barn fra før, "heldigvis", så jeg tar meg noen lurer på dagen når jeg ikke er på jobb:)
 
Back
Topp