2-3 uker.

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Nå føler jeg meg passe dum her, men jeg er helt tett i knotten i dag :p

Når jeg var hos gynekolog for et par uker siden sa hun 2-3 uker.
Men hva mener? hun med det da?

Hvor langt var ja da på vei?
Om noen skjønner bære av hva jeg prøver å komme frem til her hehe.

" Hva er forskjellen på hvor langt mor er på vei og hvor langt fostere er på vei?

Gleder meg til tidlig ul 14. mars, da får jeg forhåpentligvis
litt bedre svar på diverse saker og ting.

mors uker er vel ca 1-2 uker lengre du regnes som gravid da fra første dag i siste mens og unnfangelsen skjer jo da gjerne et par uker etter dette...

mors uker er vel ca 1-2 uker lengre du regnes som gravid da fra første dag i siste mens og unnfangelsen skjer jo da gjerne et par uker etter dette...

Takk! :) :)

Legene regner vel 2 uker ved unnfangelse, så når legen da sier at fosteret er 2-3 uker mener hun 4-5uker på vei?
Jeg blir seriøst forvirret av legenes regning selv jeg, da vi var på første kontroll snakket fastlegen om at jeg var i 9.uke da jeg visste at jeg var 8+1 ut fra tidlig ul :) Blir jo surrete i hodet av å prøve å følge med :)

Legene regner vel 2 uker ved unnfangelse, så når legen da sier at fosteret er 2-3 uker mener hun 4-5uker på vei?
Jeg blir seriøst forvirret av legenes regning selv jeg, da vi var på første kontroll snakket fastlegen om at jeg var i 9.uke da jeg visste at jeg var 8+1 ut fra tidlig ul :) Blir jo surrete i hodet av å prøve å følge med :)

Godt det ikke bare er meg :P
Er ikke like greit å forstå seg på de alltid. :)

Du var i 9. uke, 8+1 er fullgått, så du har begynt på uke ni :)

Back
Topp