2-3 uker på ukesindikator med 9 dagers mellomrom

DreamsComeTrue

Forelsket i forumet
Da kjenner jeg at jeg begynner å bli nervøs for at dette går galt, igjen?
De to første testene er tatt for 9 dager siden. Mens de andre er tatt i dag.
Burde ikke ukesindikator vise 3+ i dag siden den viste 2-3 for 9 dager siden? Er vel ca 5+2/3 i dag.
 

Vedlegg

  • 20240618_085933.jpg
    20240618_085933.jpg
    1,5 MB · Visninger: 66
  • 20240618_085946.jpg
    20240618_085946.jpg
    1,6 MB · Visninger: 64
Det er mange som ikke får 3+ før de er nærmere 6+0, noen får aldri 3+ også. Det kan også tenkes at du fikk 2-3 akkurat "tidlig" nok også som gjør at det går noen dager ekstra. Hcg kan også øke litt i rykk og napp i starten.
Så tidlig som dette så er det mye som spiller inn, man må også tenke på konsentrasjonen av urinen, drakk man mye dagen før eller er det andre ting som spiller inn. Disse testene er jo i grunn ikke lagd for å måle økning, men man ser på strimlene at de øker :happy:

Eneste trygge veien for å være sikker er å ta blodprøver:Heartpink
 
Ofte for tidlig med 3+ uke 5+2/3 :) Strimmeltesten din er sterk og fin.
 
Takk for svar, syns bare det var rart at den ikke gikk fra 2-3 til 3+ på så mange dager. Har bestilt time hos legen i morgen for å ta blodprøve. Syns det er greit å få bekreftet/avkreftet så fort som mulig om det er sannsynlig for at det går bra eller ikke. Hvis HCG stigningen er mindre en dobbelt for annenhver dag vet man jo at det mest sannsynlig ikke går rette veien.
 
Jeg fikk 2-3 ca 4+2, men hadde enda 2-3 på 5+5. 6+1 fikk jeg 3+ dog, og ungen er nå 11 mnd. Så.. :p
 
Takk for svar, syns bare det var rart at den ikke gikk fra 2-3 til 3+ på så mange dager. Har bestilt time hos legen i morgen for å ta blodprøve. Syns det er greit å få bekreftet/avkreftet så fort som mulig om det er sannsynlig for at det går bra eller ikke. Hvis HCG stigningen er mindre en dobbelt for annenhver dag vet man jo at det mest sannsynlig ikke går rette veien.

Min hcg på blodprøve var over grensa til at det skulle stått 3+, men testen vist 2-3.

De testene er virkelig ikke til å stole på og gir mer bekymring enn trygghet :Heartred
 
Jeg fikk ikke 3+ før 6+1.. prøvde først 5+1 fikk da 2-3.. lest mye om det og helt normalt at en ikke får så tidligt. Så slapp av ❤️
 
Back
Topp