2-3 på Clearblue på IKM-dagen

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
skulle hatt mensen i dag,men fikk 2-3 på Clearblue-testen nå. Kan jeg være lenger på vei enn jeg tror. De to siste syklusene har vært så lange, ca 32 dager,så jeg tok utgangspunkt i det.

Hva tenker dere?
 
Jeg fikk 2-3 uker på CBD to dager før ikm. :) Trodde det var ganske vanlig? Betyr det twins?

Jeg har også hatt alt fra 28-32 dager i syklusen. Men ikm var beregnet ut ifra lifeappen, og den pleier å ha rett mtp eggløsning og mensen. Kanskje bare 2 dager fra eller til.
 
skulle hatt mensen i dag,men fikk 2-3 på Clearblue-testen nå. Kan jeg være lenger på vei enn jeg tror. De to siste syklusene har vært så lange, ca 32 dager,så jeg tok utgangspunkt i det.

Hva tenker dere?

Nå ble jeg like undrende som deg her :)

Jeg fikk 2-3 uker på CBD to dager før ikm. :) Trodde det var ganske vanlig? Betyr det twins?

Jeg har også hatt alt fra 28-32 dager i syklusen. Men ikm var beregnet ut ifra lifeappen, og den pleier å ha rett mtp eggløsning og mensen. Kanskje bare 2 dager fra eller til.
 
Babywhale: Huff,tvillinger. Får ikke håpe det. Kanskje jeg er lenger enn jeg tror. Hvor langt skl du være på vei nå det står 2-3,noen som vet? Er 4+3 etter mine beregninger
 
Babywhale: Huff,tvillinger. Får ikke håpe det. Kanskje jeg er lenger enn jeg tror. Hvor langt skl du være på vei nå det står 2-3,noen som vet? Er 4+3 etter mine beregninger

Ifølge appen var jeg 4+0 når testen sa 2-3. Håper noen kan hjelpe oss med å få klarhet her Hehe :)
 
Står det ikke på pakken da?,instruksene? Synes åhuske det står der :) jeg venter enda med å ta en til fredag :)
 
Mener 2-3 på digital, er 4-5 uker. Da stemmer d jo i så fall:)
 
Jeg har visst kasta vedlegget:joyful: men da stemmer det nok Håpefull85,bare jeg som surrer:oops:. Ble litt redd for tvillinger ett øyeblikk der,hehe:excited001
 
Jeg fikk det, og mener selv at EL kom ca ei uke før tida. Og på tidlig ul ble mine antagelser "bekreftet" ift menstermin, men nå på oul ble termin satt til samme dag som menstermin. Og det er kun en baby i magen min ;)
 
Back
Topp