2-3 på CB?

Belinea

Betatt av forumet
Hei:happy:
Jeg er ikke så vant med å teste noe særlig etter positiv test, men etter MA i september og kjemisk sist mnd har jeg blitt helt testetøs:rolleyes: Det jeg lurer på er om dere tror at denne vil slå ut på 2-3 på CB snart? Jeg har bare en og vil ikke «kaste den bort»:happy: i teorien har jeg ikm idag, men tror EL var en del tidligere, men usikker da jeg hadde kjemisk sist mnd

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    19,6 KB · Visninger: 38
Hei:happy:
Jeg er ikke så vant med å teste noe særlig etter positiv test, men etter MA i september og kjemisk sist mnd har jeg blitt helt testetøs:rolleyes: Det jeg lurer på er om dere tror at denne vil slå ut på 2-3 på CB snart? Jeg har bare en og vil ikke «kaste den bort»:happy: i teorien har jeg ikm idag, men tror EL var en del tidligere, men usikker da jeg hadde kjemisk sist mnd
Hvor langt er du på vei? Jeg ville ventet til jeg var ca nærmere 5 uker om du bare har en test.

I teorien ikm idag så 4 uker bare..synes bare testen var så sterk at jeg håpte jeg kunne prøve snart.. men da venter jeg:happy:

Sist så slo min digital ut på ikm. Jeg skal ta på fredag. Fikk pos test i dag, svakere enn din. Tar en strimmel i morgen også.

Jeg fikk 1-2 på digital 4+0 og 2-3 i dag 5+2

Har ikke testet med digital mer enn disse to gangene :) Hadde håpa på 3+ i dag, men var visst for tidlig

Fikk 2-3 4+2 :) Det var den første digitale denne gangen, så vet ikke om det hadde kommet noe før. Fikk 3+ 5+2

Back
Topp