2-3 Clearblue på 4+ 2, når kan jeg se 3+?

Mon89

Flørter med forumet
Når burde jeg ta test for å vise 3+?
Tar hcg blodprøver hos legen annenhver uke for å roe meg ned, men ikke fått svar enda.

Jeg tok en i går, da var jeg 4+6. Fikk 2-3 uker. Tenker å ta en ny når jeg er 5+3 :)
Men svaret aner jeg ikke :P

Så en tråd her inne på bv om ei som hadde samla inn svar på akkuratt det spørsmålet. Og de aller fleste fikk 3+ på 5+3 og 5+4:)

Hvor langt er du på vei nå?

Jeg fikk det 5+1 men jeg har lest at det er veldig vanlig å ikke få det før 5+3-4.

Vil tro du får 3+ ved 5+2 da?
Jeg fikk 2-3 4+3,(testet ikke før med digital) så jeg skal teste igjen 5+3, og forventer da å få 3+.

Nå er jeg 4+6 ..

Uke 3+ på testen betyr når du har vært gravid i 3 uker og oppover (altså i 5. svangerskapsuke).

Så teoretisk sett skal du kunne få 3+ i morgen når du er 5+0, MEN det er ofte at testene ikke stemmer, og mange får aldri 3+ på de testene. De er bare indikatorer, og ikke noen fasit. Og alle produserer hcg i forskjellig fart.

Kjekt å ta hcg blodprøve med jevne mellomrom, da får du klart svar [emoji6][emoji1360]

Uke 3+ på testen betyr når du har vært gravid i 3 uker og oppover (altså i 5. svangerskapsuke).

Så teoretisk sett skal du kunne få 3+ i morgen når du er 5+0, MEN det er ofte at testene ikke stemmer, og mange får aldri 3+ på de testene. De er bare indikatorer, og ikke noen fasit. Og alle produserer hcg i forskjellig fart.

Kjekt å ta hcg blodprøve med jevne mellomrom, da får du klart svar [emoji6][emoji1360]
Javisst ! Jeg vet det er det som er hovedregelen, men tenkte mer andres erfaringer her...[emoji4][emoji4]

Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+1. Drøyd med å ta ny så fikk 3+ i dag 5+6. Var ikke morgenurin i dag

Hvorfor er det så viktig å få 3+?

Vi er jo gravid når det står 2-3?

Hvorfor er det så viktig å få 3+?

Vi er jo gravid når det står 2-3?

Fordi man ser at hcg øker ved hjelp av ukeindikatoren. Så får man litt ro i sjela [emoji1360]

Selvsagt øker hcg. Det føles på økende kvalme

Det er jo ikke selvsagt at den øker. Jeg er nok ikke den eneste her som har mista før, og da kom hcg kun opp til 600 som ikke ville gitt 3+ på indikatoren.

Og det er jo ikke alle som er kvalme...

Å få 3+ er en forsikring om at hcg har økt til over 2000 og det er godt for en del å vite at den har økt.

Back
Topp