2 (3) barns mødrer, her inne!

*Chill*

Forumet er livet
Tenker på dere som har fått baby ETTER våre januar barn... hvordan GÅR det med dere?
Går hverdagen greit med to slike små? skjønner den eldste noe av det? får dere i det hele tatt pustepauser? [:)]

Har jo hørt noen si at det er suuuupert med slik aldersforskjell, men jeg synes det har gått som en DRØM med 7 år i mellom da, og skjønner ikke hvordan jeg skulle klart en baby i tillegg til min propell, som ikke har RO på rompa et sekund...hehehe. Helt ærlig, ambefaler dere dette, eller bør man vente litt til?

Og ja...baby syken er jaggu til stede... [:D][:)]

Jonas vil bli storebror NÅÅÅÅ[:D]

John Ruben hjelper litt til med vesla,

men for det meste liker han å leke alene på gulvet[:)]

Nå har jo ikke jeg fått etter sist da...
Men er nå under 2år imellom alle 3 her...Sånn søsken til søsken...
Hørte jeg babysyk...Hmmm...Vet ikke hva det er...[:-]
Synes det er supert med slik aldersforskjell imellom,så skulle gjerne fått en til nå jeg...[;)]
Men passer ikke helt her i forhold til økonomi og sånn nå,og det er litt surt...[8|]
Hadde jeg vært deg så ville jeg definitivt satset på mindre alders forskjell mellom lille propell og en til...[:D]
Barna får utrolig mye glede av hverandre og et utrolig samhold!!![:)]

Nå er ikke gutten min kommet til verden enda. Jeg må si jeg er helt vannvittig spent på hvordan jeg skal greie 2 stykker men det må jo bare gå. Ingen returrett nå..hehe¨
Men jeg vet ihvertfall at det er utrolig slitsomt å gå høygravid med en veeeeeldig aktiv og bestemt snuppe på 1,5 år. Merker at jeg av og til er så sliten at jeg bare har lyst til å grine..Så hadde jeg planlagt litt bedre så skulle det blitt mer aldersforskjell mellom dem [:D]

Jeg synes det har gått kjempefint med Natalie og Eivind.
Men så kommer det jo mye an på hvordan barna er...
Natalie har aldri vært noen mammajente, hun har lagt sin elsk på pappa. og har helt fra hun var liten vært utrolig flink til å leke for seg selv på gulvet slik som Fiorelina skrev om John Ruben.
Så nå er jeg bare spent på hvordan det blir med Eivind og lillegull....[8|]
De er jo tettere i alder enn Eivind og Natalie.
Men tror det skal gå bra. Tenker litt som Mamma21 at det blir litt travelt når den minste i huset også begynner å bevege på seg [8D]
Men ser at barna har utrolig glede av hverandre [:)]

Back
Topp