2+2 til termin <3

flower3

Flørter med forumet
I dag er det søndag 1. januar (og min bursdag ;) ), og du er 38 uker ut i svangerskapet. Det er 2 uker og 2 dager igjen til din termin, tirsdag 17. januar.  

Utrolig at det "bare" er to uker og to dager til termindato...men mye kan jo skje før det..tydeligvis.
Rart å lese om alle som føder og samtidig forstå at det samme skal skje meg SNART :) :o
Men åååå så godt det skal bli å bli ferdig snart...bekkenet og jeg er ikke venner om dagen og sover dårlig om natta. Gruer meg for å snu meg, for da hører jeg de ekle "klikkelydene" fra bekkenet :( Men skal visst bli verre før det blir bedre, så er vel bare å vente...på " noe godt skal skje" :)

 
Gratulerer med dagen!!
Ja, nå spretter det ut unger i alle retninger her. Jeg har selv termin på onsdag, og jeg er sååå spent på om jeg føder før eller etter termin :P
 
Termin 17. januar selv, og er rimelig spent på når nurket kommer!!
Har åpning (1-2 cm) og er moden så vi venter.....riene avtok på torsdag så vi venter, venter og veeeeenter.....
 
Gratulerer med dagen, Jeg har bursdag på din termindato altså 17 Januar :) Hadde vært gøy å få gutten min til bursdagen :) Men samtidig kjekt å ha sin egen dag også, så han får gjerne komme nå om han vil det :)
 
ååå så spennende!! håper alt går bra med fødselen..når det skjer.

Masssse lykke til :)
 
oiiii ;) da er det vel rett før du føder høres det ut som!! 
Her skjer det ikke veldig mye enda...bare en del kynnere i løpet av dagen og et kranglete bekken på natta :( 
Men tar ting med ro enda..så skjer vel ting når det passer seg !

Vil ihvertfall ønske dere lykke til og blir spennende å høre hvordan det går!! :)
 


MartheMor09+12 skrev:
Gratulerer med dagen, Jeg har bursdag på din termindato altså 17 Januar :) Hadde vært gøy å få gutten min til bursdagen :) Men samtidig kjekt å ha sin egen dag også, så han får gjerne komme nå om han vil det :)


Å har du det :) så gøy! 
Jo skjønner det er greit å ha sin egen bursdag egentlig.
Jeg har jo blitt feiret 31. hvert år og da har jo alle andre også fest... :/hehe 
Har jo blitt kaker og fam.feiring 1., men ikke så morsom dag egentlig å ha bursdag..alle er jo slitne og trøtte...lei av kaker og mat etter "fråtsing" i hele julen :) men greit å være eldst også! Mange fordeler med det..heldigvis.
 
Back
Topp