2 årsdagsfeiring!

Snickers

Gift med forumet
Skal dere feire? Det skal vi!

Vi har kjøpt inn HANDY MANNY duker, tallerker, glass, servietter o.l----og vi skal feire minsteprinsens dag i bhg, faktisk! Jupp, vi dekker på inne på avdelingen også få kidsa leke fritt på fellesrommet etterpå ;-) Så slipper jeg å gnikke å pusse hjemme---hihi ;-) Foreldre til barn i bhg får leie bhg---så lørdag 11 braker det løs! Tjohooooooo!
 
Vi skal nok feire som vi pleier med nærmeste familie. Noe spesielt har vi ikke tenkt på denne gangen heller, men blir i det minste en fin kake og sikkert en scrappet bursdagskrone også (som storesøs nok blir misunnelig på). Men må si planen din høres knas gøy ut:)
 
Vi skal feire på søndag. Det blir Ole Brumm- tema og noen kaker og diverse til de voksne. Det kommer 6småttiser så er spent på hvordan det går i vår ikke akkurat gigantiske leilighet :D

Vurderte også å leie fellesrommet i boretslaget for å slippe litt billig unna, men Ylva blir så ekstra sjenert når hun kommer på nye plasser så vi tar det her hjemme så slapper hovedpersonen mer av :D

Er forøvrig på vei ut døra for å dra på Toys på Tiller for å finne bursdagsgave. Veldig spent på hva jeg blir enig med meg selv om :D
 
Selvfølgelig skal vi feire det. :) Han elsker biler OG busser. Sistnevnte gjør han happy as can be, så kanskje ha det som tema. Evt. Kaptein Sabeltann. Hiv og hoi dagen lang. Gleder meg til å gjøre stas på det lille mennesket mitt (og ihvertfall det å bli sentimental og softy og og..)!
 
her blir det 2 feiringer :) familieselskap og barneselskap....gleder meg :) har overtalt mamma og pappa til at vi har familieselskapet der, er rett og slett for trangt i leiligheta! Så har vi barneselskap hjemme hos oss....snuppa har bursdag på en onsdag, så vi tar barneselskap helga etter :) 

ikke tenkt noe tema....har lyst å ha karneval, men det blir ikke, har ikke tid til å stelle i stand så mye da....å blir vel nok av karneval etterhvert :P 
 Kanskje se om jeg finner noe løvenes konge stasj (kopper,fat o.l) siden snuppa liker det :)
 
Eg veit ikkje heilt rett og slett.. ho har heldigvis ikkje bursdag før i slutten av månden :)
familieselskap blir det uansett med besteforeldre her, og eg har 4 småsøsken fra 6-12 år så de skaper som regel meir enn nok liv.
men eg har veldig lyst å ha barneselskap også. innvitere noken av naboungene ho liker å løpe sammen med og et par av venners barn.. men eg må rett å seltt se ann kordan det er her heime, siden eg antageligvis har en liten på rundt 2 uker da.
Men eg har veldig lyst å lage ei kjempekul bursdagskake, og muffins, og fruktpinsvin og blå pannekaker og andre sonne barneting :)
 
Ja, skal feire i to omganger =)
På selve dagen hennes kommer venner og deres barn. Da blir det typisk barneselskap. Pølser til mat og bursdagskake. Ballonger og bursdags hatter. Det blir mye rosa, hehe. Rosa ballonger, papptallerkener etc. :)

Og et par uker senere blir det feiring med familien. Ikke tenkt over hva vi skal servere enda, men noe i retning av pizza-rundstykker, kaffe og kake. :)
 


Majanne skrev:
her blir det 2 feiringer :) familieselskap og barneselskap....gleder meg :) har overtalt mamma og pappa til at vi har familieselskapet der, er rett og slett for trangt i leiligheta! Så har vi barneselskap hjemme hos oss....snuppa har bursdag på en onsdag, så vi tar barneselskap helga etter :) 

ikke tenkt noe tema....har lyst å ha karneval, men det blir ikke, har ikke tid til å stelle i stand så mye da....å blir vel nok av karneval etterhvert :P 
 Kanskje se om jeg finner noe løvenes konge stasj (kopper,fat o.l) siden snuppa liker det :)


Jungeltema hos www.piraterogprinsesser.com
 
Jo mer jeg tenker på alle selskapene vi må ha, jo mindre har jeg lyst å ha noe feiring :( :( 
Men herregud, vi skal jo selvfølgelig ha det!! Dropper ikke selskaper til gullet pga min egen form altså.. Er ikke helt hjertekald heller.
 
Back
Topp