2 årsdag

Maisen

Elsker forumet
jentene i juni13
Ja tenk det; babyene vår runder snart 2 år.
Hvordan blir dagen feiret? Hva ønsker de seg? Og ikke minst hvordan har eet siste året vært?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Mye sykdom.. Men også mye morsomt. Lærer så utrolig mye nå! :)

Han (vi) ønsker seg balansesykkel, sparkesykkel (slik med 3 hjul) hvertfall. Balansesykkel får han nok av oss. Har ikke bursdag før midten av juni, så Kommer til å kjøpe den snart.
 
Blir forresten feiret her hjemme. Med familie og venner. Håper på knallvær, så vi kan ha det ute og samle alle sammen samtidig
 
Her vet jeg ikke enda om vi like gjerne feirer dagen på 17 mai (de har jo rett etter).
Og vi håper på fint vær så vi kan være ute. Vi har bare familieselskap foreløpig, og håper vi kan ha det sånn i noen år til. :p

Hva de ønsker seg aner jeg ikke, vurderer å nekte folk å kjøpe gave. ;)

Oppsummering på året som har vært tar jeg på toårsdagen. :) hehe.

Der da??
 
Vært en del sykdom her i huset også.. men har i tillegg en utrolig blid og utadvendt jente ♡ sosial og kosete liten klatremus som finner på "spik" både aleine og med fettern sin i nabohuset ;)
Dagen blir feiret med mange av våre nærmeste, med kake og kaffe..i fjor hadde vi også middag (grillet) men det dropper vi i år.
Jeg kjøper nok en liten pakke/leke slik at hu får en å fysisk pakke opp på dagen sin. Men hovedgava fra oss blir at vi lager platting og setter opp sandkasse og mest sannsynlig leikestue :)
 
Her tenker jeg det står frost ting på ønskelisten :p Elsa og Anna er to veldig viktige ord i vokabularet hennes. Lurer på å kjøpe en søt frost kjole. Klær med bilder av katt eller andre dyr er populært. Det er cantastisk de få gangene hun vil kle på seg frivillig pga at det er noe fint på genseren :p av besteforeldrene får hun lekekjøkken :)

Vi feirer hjemme med nærmeste familie (som er altfor stor..). Håper på fint vær så vi kan være ute :)
 
Mye sykdom.. Men også mye morsomt. Lærer så utrolig mye nå! :)

Han (vi) ønsker seg balansesykkel, sparkesykkel (slik med 3 hjul) hvertfall. Balansesykkel får han nok av oss. Har ikke bursdag før midten av juni, så Kommer til å kjøpe den snart.

Er så kjekt å se når de oppdager nye ting. :)

Joakim har en sånn sykkel med stang så jeg kan dytte. Hehe :) Men sånn balansesykkel har jeg faktisk sett litt på. Men gar ikke sett noen som har brukt det. Er det vanskelig for de?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Året har bestått av mange opp og ned turer. Vi har flyttet til en flott leilighet i et herlig nabolag. Joakim storkoser seg i barnehagen og er kjempe populær blant jentene. Han har knekt gå-koden og fysioterapeuten er fornøyd med fremgangen. Han snakker masse, det medte er faktisk forståelig og han synger litt.

Ikke bestemt meg helt for hvordan og når dagen feires, men regner med at det blir familiebesøk.

Tror han ønsker seg uteleker, men har litt lyst på nytt bilsete også. Kjøpt ny bruktbil så hadde vært med nytt sete som ikke lukter spy...

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Er så kjekt å se når de oppdager nye ting. :)

Joakim har en sånn sykkel med stang så jeg kan dytte. Hehe :) Men sånn balansesykkel har jeg faktisk sett litt på. Men gar ikke sett noen som har brukt det. Er det vanskelig for de?

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
Han bruker slik sykkel i bhg hvertfall :)
 
Bursdag ja. Hun elsker jo mishka å marsha,får en high 5 vær gang den går på tvn :p så kansje noe bursdag i den dur :)
Blir nok bare familie selskap. Tenker og kansje feire den hjemme hos mamma,der er det et stort område de kan løpe på.
Jeg tror faktisk at hun ønsker seg en trå traktor, vær gang vi går forbi den på europris så stopper hun opp å skal leke med den :) så tror det blir en slik fra oss :)

Det siste året har hatt opp og ned turer. Melinda prater masse, som en foss til tider, masse babling, men innimellom så kommer det ord og setninger.
 
Ja tenk at de snart er 2 år...det siste året har gått så fort! Etter at han begynte å gå har det gått i ett...løper og klatrer over alt. Aldri ett stille minutt :p

Dagen blir feiret i to omganger...en dag med familie og en dag med venner av iss mef barn :)

Han ønsker seg trehjulssykkel og hjelm, gravemaskin til sandkassa, cdspiller til å ha på rommet sitt, sommerklær, joggesko, sandaler, uteleker.
 
Her blir den feiret med familien, med besteforeldre og onkler og tanter, blir ganske mange likevel! Barnebursdag tar vi neste år tenker jeg.
Her går ønskene i trehjulssykkel, og diverse leker og klær. (Ho har ikke ytret noe enda, men regner med at ho blir glad for det).
Året har vært ekstremt turbulent mellom meg og mannen, men med Mia har det vært fantastisk på mange måter, men også ekstreeeeemt slitsomt. Har aldri vært så sliten i hele mitt liv. Men ho har gitt så utrolig masse tilbake i form av å bare være seg selv. Ho er vanvittig tøff, og faller og slår seg støtt, siden ho utfordrer seg selv med alt! En selvstendig frøken som ikke ønsker hjelp til NOE! Og nå sover ho jo (bank i bordet), så nå har vi det mye bedre alle sammen! :) <3
 
Bursdager er kjempegøy :) Vi skal ha familiefeiring i hagen håper jeg på. Bestilt fint vær. Pølser og kake.

Året som har gått har vært vanvittig mye bedre enn det første året. Så jeg kan ikke klage, selv om det har vært masse sykdom og lite søvn. Lillemor har en herlig personlighet og storebror digger å være sammen med henne. Det er kanskje det fineste. Søsken kjærligheten, da smelter mamma sitt hjerte ihvertfall :) <3
 
Vi ønska dukkevogn og sandkasse, men hun har ikke fått noen av delene :p så da blir det vel til at hun får det fra oss etterhvert uansett.. :p Men hun har fått mye fint! :) Fra oss fikk hun dvdspiller til bilen da det blir mange lange bilturer til hytta i sommer (vi kjøpte den før påske og fikk brukt den på den turen også) :)
 
Da er bursdagen feiret, og den hadde vi inne pga været (regn og vind)

De fikk
Sandkasseleker
Feiekost
Trehjulssykler
Dukkeutstyr (vugge, badekar, bilstol og høystol)
Sparkesykler med to hjul fremme.
Tøy
Duplo (fly)
Bankebrett (hello kitty)
Bamse
Oppblåsbar flyteleke (fly)

Det tror jeg var det. :)
 
Back
Topp