2 års mellomrom!

*Perlemor*

Gift med forumet
Haha! Jeg må le [:D][:D][:D]

Sitter og ser på alle dere som har fått nr. 2 siste halvet året, og er gravide nå. Og så tenker jeg " de må være pissesprø som får unger så tett!!" [:D]

Hvor mange år var det mellom Magnus og Håvard igjen...2 år og 3 uker var det ja...hmmm... [8D][:D]

Jaja, kanskje jeg faktisk begynner å synes det er greit at det ikke blir flere barn her i huset [:)]

Hehe, søta[:)]

Her blir det 2 år og 8 mnder, jaggu glad det blir så mye for Amalies trass for tida + en baby trur jeg hadde blitt for mye for meg nå[&:]

Hahahaha! [:D][:D]

Jeg også har tenkt litt sånn det siste halvåret, men her er det jo bare 23,5 mnd mellom ungene! [8D] Så da er vi visst pissesprø vi og! [:D]

Galskapen lenge leve [:D]

2 år og 2 uker mellom Tomine og Andrine. Akkurat passelig. Å jeg er SÅ ferdig å få barn.

Vi har 20 mnd i mellom og jeg må si jeg syns det går som en drøm[:)] Ville ikke hatt det på noen annen måte[:)] Men har ikke planer om noen flere nå altså, holder med 2 tette[;)]

Går jo som en drøm her også, det har det egentlig gjort fra starten av. Hadde ikke gjort det annerledes om jeg fikk velge igjen [:)]

Men etterhvert som Tobias blir eldre, så kjenner jeg at jeg er ikke heeeeelt ferdig med å få barn... [:)] Får se om det blir en attpåklatt etterhvert, om jeg tør å utsette meg for en graviditet igjen. Da må i allefall sambo IKKE jobbe i Oslo lengre!

19 mnd mellom gutta, og 15 mnd mellom Gina og Elias.
Er utrolig hektisk, men deilig å være ferdig med å produsere[:D]
Også er jeg glad dem har hverandre så tett. Både for fremtiden og nå.

her er det i underkant 2 år akkurat [;)] Mari kom 02 sept 2010 og Henrik 24 sept 2008 [8D] Går vel sånn tålig greit - men merker at jeg er mer hjemme nå enn når jeg kun hadde Henrik [8D]

Jeg hadde også gjort det igjen om jeg kunne velge altså! [:D]
Men må også legge til at jeg synes det både går lettere og er verre etterhvert som de er eldre. Hverdagen har liksom virkelig satt inn, henting/bringing, bursdagsbesøk, så smått begynt med fritidsaktiviteter osv. Synes den biten er MYE verre nå enn første halvannet året. Men samtidig er de blitt mer selvhjulpene og det er vannvittig deilig!!! Godt å være ferdig med småbarnsperioden en gang for alle, og ikke dra det ut [8D]

Her og er det rett i underkant av 2år mellom de og jeg syns det går supert! [:)][:)] Kunne gjerne blitt gravid igjen med en gang igjen hadde det ikke vært for at jeg da blir liggende å spy i et halvt år.. Så da blir det litt vanskelig med begge to hjemme, men når de begge er i barnehage til høsten kan jeg gjerne bli gravid igjen,må bare få overbevist mannen! [8D][:D]

Her er det 2 år og 17 dager i mellom[:D] Syns det går veldig greit, men så klart også slitsomt. Anders er veldig flinkt til å trå til, så jeg får mye hjelp fra den kanten[:)]

Her er det 17,5 måned mellom jentene og 16 måneder mellom Keilin og Nicklas
Travelt er det,men synes det går veldig bra
Er ferdig å få barn og det er litt deilig å tenke på[:D]

15 mnd mellom de hær to. Går helt fint [:)]

16 mnd mellom sebastian og camilla og nesten 2år mellom camilla og ida.. så de er tette nok her[8D] men det går veldig veldig bra[:)][:)][:)]

Ja det er litt over 20 mnd mellom våre og får mange kommentarer om at folk syns det er tett. [:D] Blir nok litt lenger mellomrom på nr 3. 2 år kankje? [8D]

Back
Topp