2 års kontroll

lillemor2012

Elsker forumet
Nærmer seg 2 år smårollingene våre:) noen som har fått innkallelse til kontroll allerede?

Regner med vi får time på etterskudd
 
Ikke fått noe innkalling enda nei, fikk beskjed på 15 mnd ktr at det gjerne blir noen måneder etter bursdagen.
 
Jeg har ikke fått innkallelse, men det ble sagt at det skulle være i februar. Men har fått ny hs, så aner ikke.
 
Har ikke fått noe innkalese enda, gleder meg til å finne ut hvor lang han er siden alle nevner at han er så lang :)
 
Har ikke fått innkallelse, men har forstått at vi skal inn iløpet av februar :)
 
Har ikke fått innkalling enda, og Felix ble jo 2 år i desember. Men tror det er vanlig å ha den kontrollen når de er 14-15mndr
 
Ikkje hørt noe enda men fikk beskjed om at vi skulle inn i løpet av februar :)
 
Ikkje hørt noe enda men fikk beskjed om at vi skulle inn i løpet av februar :)

Dere hører til helsestasjonen her nå? Jeg er utrolig lei meg, fordi hs jeg har hatt hele veien har sluttet :( Hun har vært kjempe hyggelig ❤️
 
Får alle innkalling? Vet at i Sagene bydel i Oslo må du selv ringe og bestille time. Vet ikke hvordan det er her, men ringer hvis jeg ikke har hørt noe når det nærmer seg.
Er veldig spent, tror ikke jeg har vært på kontroll siden 1-årskontrollen. Det var pappaen hennes som var på 15-måneders.
Er mest spent på høyde og vekt egentlig, og om hvordan hun ligger ann på tabellen.
 
Vi fikk med time til 2årskontroll da vi var på forrige kontroll vi. Vi har time på selve bursdagen hennes.
 
Vi er ikke innkalt enda, bursdag om litt over to uker, ringer dem når han har fylt to om det ikke er kommet enda, vet de som var født i januar på barselgruppa ikke har vært enda heller, men er kjekt å få en time om ikke annet :p
 
Får alle innkalling? Vet at i Sagene bydel i Oslo må du selv ringe og bestille time. Vet ikke hvordan det er her, men ringer hvis jeg ikke har hørt noe når det nærmer seg.
Er veldig spent, tror ikke jeg har vært på kontroll siden 1-årskontrollen. Det var pappaen hennes som var på 15-måneders.
Er mest spent på høyde og vekt egentlig, og om hvordan hun ligger ann på tabellen.
De drøyer toårskontroll noen måneder her fordi mye ofte skjer med språket de månedene etter de fyller to. Så slipper de å ha to kontroller. Tenker at vi nok ikke får kontroll før Mai/Juni. Storebror har bursdag i Juni og da hadde vi i slutten av August. Får brev i posten.
 
De drøyer toårskontroll noen måneder her fordi mye ofte skjer med språket de månedene etter de fyller to. Så slipper de å ha to kontroller. Tenker at vi nok ikke får kontroll før Mai/Juni. Storebror har bursdag i Juni og da hadde vi i slutten av August. Får brev i posten.
Å så teit. Synes hun skravler som en foss jeg. Du tror ikke det var på grunn av sommerferie at storebror fikk så seint da?
Kanskje man kan komme innom og veie og måle utenom kontroll?
 
Vi får innkalling, men ikke fått enda. Tror det er vanlig at det blir en stund etter toårsdagen.
 
Back
Topp