2 års kontroll

BAMBI84

Glad i forumet
Ja,da har endelig frøna her vært på toårs kontroll også

Hvilke mål hadde deres herlige små? Min lille tulle var 84 cm og veide 12,1 kg. Akkurat samme mål som jeg da jeg var liten.

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå...Bussy bussy som tobarnsmor:-)Har alle her inne det bra da?

Her var hun 84 cm og 10.9 kg! :)
Men hun har jo vært en ganske liten frøken hele veien.. :)

Vi var i November [:)]

Hun veide 14, 8 kg og var 91,5 cm lang [:)]

Vet hun har gått ned etter det da, etter hun var syk i to uker uten (nesten) å spise i det hele tatt.

13, 6 kg ved sykehusinnleggelse og gikk sikkert litt lenger ned også....

Lilja var 92,5 cm og så mener jeg hun var enten 13,2 eller 13,5 kg ved 2 årskontrollen i oktober. Hva hun er nå, vet jeg ikke... Tror ikke det er mye hun har lagt på seg, men har nok strekt seg enda litt mer.

Her er det 2,5årskontroll, så vi får vel snart innkallelse til februar. 

Vi var vel i november tror jeg, og da veide Ask 11,9 kg og var 84 cm tror jeg. Vet ikke om jeg husker helt rett[:D]

Heisann!

Vi var jo som du vet på 2-års kontroll i oktober [;)]

Da veide lillegutt 10,8 kg og var 83,5 cm lang!
Litt usikker på hvor stor han er nå, men er nok ikke så alfor store forskjellen fra da til nå tipper jeg...

Gi beskjed hvis vi skal møtes en dag snart da, er fortiden 100% sykemeldt nemlig!
Snart er det meg som er bussy 2 barnsmor [;)][:D]

Stor klem

ORIGINAL: Cinnamon*

Emilia var 84 cm og 10.9 kg! :)
Men hun har jo vært en ganske liten frøken hele veien.. :)

Nytt nick? Er du gravid igjen ja. GRATULERER så mye:-)

ORIGINAL: Loppeline83

Heisann!

Vi var jo som du vet på 2-års kontroll i oktober [;)]

Da veide lillegutt 10,8 kg og var 83,5 cm lang!
Litt usikker på hvor stor han er nå, men er nok ikke så alfor store forskjellen fra da til nå tipper jeg...

Gi beskjed hvis vi skal møtes en dag snart da, er fortiden 100% sykemeldt nemlig!
Snart er det meg som er bussy 2 barnsmor [;)][:D]

Stor klem

Stemmer det. De følger hverandre godt. Bortsett fra atNorah er litt mer bollete.Hehe..
100% sykmeldt. Kjedelig a. Da hører du fra meg;-)

Mie var på 2 års kontroll 6.januar ( 2 år og 4 mnd)
hun var da 86,5 cm og 11,9 kg... [:)]

Tror han var 85 cm, og veide rett rundt 11 kg, tror jeg...

Marie var ca 85 cm lang (hun var ikke så veldig keen på å bli målt...) og med klær veide hun visstnok omtrent 13,5 kg ( selv om jeg hadde veid henne dagen før og fått 12,2 og 12,4 på to forskjellige vekter..helt naken, vel å merke). Så hun er litt kort for alderen, og vi trenger ikke være redde for at hun ikke får i seg nok mat[;)]

elias var 15.2kg å 98cm lang bruker 27-28 i sko han er veldig stor for alderen.

Back
Topp