2-års kontroll..

Olai var ikke spesielt interessert i å bli målt og veid [;)], men hun kom fram til 90 cm og 13,9 kg. Vekta tok hun i farta, så tar den med en klype salt. Hjemme er han en kg lettere.

Vi var før ca 2 uker sia og da var Endre-Tobias
88,5 cm og 13,5 kilo
men syns lengden hørtes litt rar ut,før nesten alle klær i 92 e før små.

Hmmmm...Thia er stor....trodde ikke hun var så stor...ingen så langt som er tyngre enn henne...lille gode lubba mi[:D]

Snuppa her ble 2 i mai,men var på kontroll nå i beg av sept...hun er 15,7kg og 93cm [:D]

Selma vår er 89 cm og 11,5 kg [:)]

ORIGINAL: junipie

Vi har ikke fått time, men tror de innkaller rundt 2,5 år i bydel Grunerløkka

samme her

Adrian har vært idag, veldig forsinket siden han er født i mai. Men han var 13,4 kg og et sted mellom 90-92 cm. Nesten umulig å måle lengden hans.

87-88cm og litt under 12kg
Jeg er litt happy, for for første gang siden han ble født ligger han inne i det grønne feltet på kurvene[:D][:D]
Litt under g.snittet - men innenfor normalen[:D]

V var 91.5 lang og 14.7 kg med klær og full mage.. Fikk beskjed om at jeg måtte passe vekta hennes [:@][:@][:@]
Men de har brått begynt å veie med klær og det hele på. Aner ikke hva det var for tull. Og hjemme veier hun 13.5

ORIGINAL: mammaslillejente

V var 91.5 lang og 14.7 kg med klær og full mage.. Fikk beskjed om at jeg måtte passe vekta hennes [:@][:@][:@]
Men de har brått begynt å veie med klær og det hele på. Aner ikke hva det var for tull. Og hjemme veier hun 13.5

What?! Passe vekta hennes?!![:@] Dummeste jeg har hørt....[>:]
Tobias veier 14,4 kg i bare bleia og er 91 cm, og helsesøster sa det var helt perfekt!!

Back
Topp