2-års kontroll..

*Knalle*

Glad i forumet
vi var på 2 års kontrolli dag vi .. litt seint men men.
Nå var Martine 88 cm lang og 12.2kilo...

Hvor store er deres snupper/ karer ???

Vi var i går[:)][:)] Sent her også, snuppa er snart 2 år og 5 mnd[8D]

Seline var 88 cm og 11 kg, lita enda, men følger kurven sin[:)]

vi var for ca 2 uker siden, å Lucas er 13.8kg å 91cm lang [:D]

Vi skal 7. oktober.. jækla sent..
vi hadde egentlig time 25.august, men jeg hadde eksamen da - og fikk ikke ny før 7.oktober! [:'(]

har ikke fått time til haakon enda vi[8|]

ORIGINAL: Loo

What ? har dere ikke. hmmm
Hva het forresten hu nye helesøstra??? vår het carita.. veldig hyggelig igrunn. mega over intressert da. hahah sååå engasjert.

Har fått beskjed om at han skal på kontroll når han er 2 år og 3 mnd. Adrian er jo født 30.mai så han er godt over 2 år og 3 mnd, men vi har enda ikke fått innkallelse. Har planer om å ringe dem for å høre, men husker det aldri når jeg faktisk har mulighet til å gjøre det [8D]

Julie er laaang og tynn! 10,6 kilo og 93 lang!

Har ikkje fått innkalling enno...var på tremnd kontroll med småen i slutten av august, då sa ho det var vanleg å gå når barnet var 2år og 3mnd, men ho var litt forsinka, så får vel innkalling etterkvart.

ORIGINAL: *Knalle*

Hva het forresten hu nye helesøstra??? vår het carita.. veldig hyggelig igrunn. mega over intressert da. hahah sååå engasjert.

Her i kommunen måtte vi bestille time til 2årskontroll selv...

ORIGINAL: *Knalle*

vi har samme dama.. j savner gode gamle signe jeg!
er ikke måte på hvor nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydeeeeeeelig lotta er hver gang vi er der.. hu sier vel det til alle, så trenger ikke ta heelt av! hehe
og tror hu er litt ny.. kjenner hu stresser litt..

Har ikke fått time til Thea enda heller.. Og jeg er sur, fordi vi får ny helsestasjon [:'(] Etter vi flytta, bor vi vist akkurat over en grense, som tilsier vi må ha en anna helsestasjon.. [:'(][:'(][:'(] Og det synes jeg rett og slett er DRITT da Thea mor har vært på den andre i 2 år.. og er godt kjent med hun vi hadde..  Synes det er skikkelig dritt [&:]

Ringte i flyttingen til der vi hadde, de sa jeg måtte ringe til det andre.. Når jeg ringte dit fikk jeg bare beskjed om at jeg ville få skriv i juli-august. men ikke fått en dritt. [8|]

Har ikke fått tid til Lucas enda.

Fikk faktisk innkallelse igår på sms....[:)] Fått time førstkommende mandag![:D]

Thia er 89cm og 15kg[:)]

Vi var i juli, da var Mathilde 92.5 cm lang og rett over 11 kg

13,5kg og 92 lang[:)]

Back
Topp