2 års kontroll idag

*Carine*

Elsker forumet
gikk veldig fint, veldig stolt av flinke gutten min. var ikke no stress å bli undersøkt i det hele tatt. Fremdeles liten da... 83 cm og 13 kilo. Ligger veldig langt fremme språkmessig, så helsesøster mente vi kunne slippe billig unna på 2 års trassen da det som regel er lettere for barn som får forklart hva de føler og mener osv.

Når er egentlig neste kontroll nå?

Så flink han er da!!! [:)] Høres ganske så perfekt ut!!

Å, så kjekt å være ferdig med det da [:)] Vi skal ikke før 9. des., kjenner jeg gruer litt... Min kar prater jo så å si ikke, har i det siste begynt å herme litt på korte enkle ord, håper det løsner snart! Vel, ikke så mye vi kan gjøre med det, han går jo i bhg, vi begrenser smokkebruken og vi prater og synger...Blir spennende å høre hva hs sier på kontrollen, tror ellers han er ganske gjennomsnittlig [:)]

Så flink gutten din er da!! [:D] Og det er nok sant det med trassen, mye mindre frustrasjon når de kan uttrykke seg verbalt, vil jeg tro..!

Så flink da, så deilig når det ikke skal være en kamp for å få de sjekket.

Her skal vi ikke føre 24nov,så spent på det.

Neste kontroll nå er 4års kontrollen mener jeg. Men ingen sprøyter føre de går i 2klasse.

ja veldig deilig å slippe hyl og skrik og redsel. måtte jo le da, for når legen sa " så flink du er!" (til at hun fikk kikke i ørene, nikket han heeelt enig, pekte på magen og sa "jaaa...håvard veldig flink" Litt innbilsk kanskje [;)]

åja ikke før fire år nei??
dataen deres var nede så fikk ingen kurver på hvordan han ligger høyde og vekt messig... tror han bare har vokst 1 cm siden 1,5 års kontrollen jeg... men de sa ikke no på det da.

Back
Topp