2 års kontroll i dag

TauZa

Forumet er livet
og Ådne var ikke akkurat gira på å bli veid og målt.. selv om vi har snakket om det i dager i forveien.

han var 14 kg og 90 cm+ krøket seg litt sammen.

imponerte med språket inne hos helsesøster og var tillitsfull og samarbeidsvillig. Inne hos legen derimot[:'(][&:][&:] hyl og vræl..

Hørtes litt ut som vår kontroll det[8D] fikk hun overhodet ikketil å samarbeidemedlengdemåling såder står det blankt![8D]

Og så skumle de der legene er![&:][8D]

Flinke Ådne, stor og fin gutt[:)]

Her prøvde vi også 3 ganger med måling og veiing. Til slutt måtte jeg veie meg sammen med han [8D] Høyden ble målt til slutt, men var ikke villig.

Å det er så godt å høre at det er flerre som er sånn! [:D] Fikk inntrykk av både hs og legen som jeg ikke forsto en dritt av hva sa at alle de andre var sammarbeidsvillige og flinke. Det første hs fikk beskjed om var "gå vekk du" [8D]

Stor og fin gutt dere har [:)]

Kan ikke jeg bare slenge meg på denne?? [8|][8D]

Emmeli var i dag 88,5 cm og 14,3 kg! [;)] Hun satt musestille både inne hos legen og hos helsesøster[8D] Og ville ikke dra derfra når vi var ferdige! [;)]

nei.. gå det ville ikke han heller. ville være der å leke med huset og bilene. 

skjønner godt at de ikke vil bli målt og veid jeg... plutselig skal noen fremmede si at de skal gjøre ditt og datt[:-]

godt at d gikk greit.

store gutten din! veide Trygve hjemme sist, da var han 12,9 kg... aner ikek hvor høy han er... blir spennede når kontrollen kommer[;)]

Hahahah! Toåringer er sikkert vanskeligst å ta på kontroll hehe[8D].

Flinke flinke fadderjenten min[:D]

ORIGINAL: chrichri

skjønner godt at de ikke vil bli målt og veid jeg... plutselig skal noen fremmede si at de skal gjøre ditt og datt[:-]

godt at d gikk greit.

store gutten din! veide Trygve hjemme sist, da var han 12,9 kg... aner ikek hvor høy han er... blir spennede når kontrollen kommer[;)]

får ikke dere lov til å gjøre det selv? [8|] Jeg har alltid brukt å gjort det selv....... [8D]

Nelly kommer sikkert også nekte å bli veid og målt, var ikke mye villig sist heller. Men blir dem målt stående på 2-års kontrollen?
Veier og måler henne hjemme iblandt. Har stått stille på 10,6 kg en bra stund nå og tror hun bare er litt over 80 cm.

da er han omtrent på strl med torje =) Artig! Skulle ønske alle dere bv-damer bodde i drammen

Back
Topp