2-års kontroll i dag

tingeling1

Forumet er livet
Nora var på 2-års kontroll i dag. Hun er 97 cm og 18 kg! Skal si hun er ei stor jente ja! 2 kg mer enn Tuva veide på den alderen.... Men Nora oppførte seg eksemplarisk på kontrollen. Hun skulle vise alle sine kunster, som å kaste ball, hoppe og danse. Helsesøster ble direkte imponert over hoppingen, for hun hopper skikkelig høyt med samla bein. Imponerte også med språket sitt, hun prater jo i lange setninger (om enn noe kleisete da) Skal si det var to stolte foreldre ja!! [:D] 

Helsesøster spurte om vi skulle gjøre unna 4-års kontrollen i samme slengen [:D]

wow... d må jeg si!

Ordentlig storjente altså... 18 kg, her er han 12 kg... oi...

ikke kan han hoppe i d hele tatt[:o], nei og nei... tror du var der med største jenta di jeg, og ikke 2 åringen...[:-]

Skjønner godt at du var stolt da ja, så koooos når de er så hærlige!

Hahaha, som chrichri sier, sikker på du ikke tok feil datter med deg????[8D][8D][8D]

Så moro når alt går glimrende og man kan imponere litt i tillegg!!![:D]

Så moro å få vite hvor mye de veier og sånn =) jeg gleder meg til vi skal på kontroll? Er det mer vaksiner nå?

Oisann. Det var stor jente. Jeg var med Felix for noen uker siden. 93cm og 15kg. Og HS, sa at han var.. Ikke rart at hs ville ta 4 års kontrollen med en gang[;)]

Så kjekt å høre! Ikke at man forventet noe annet av hun. Hun er særdeles flink og morsom jente[:)]

Stor og flink jente [:)]
Gleder meg til vi skal på kontroll jeg. Lurer på når det er.

stor jenta ja:):)og flink:):)

Skal på 2 års kontroll i okt, men han her e liten- så tippe han e rundt 11 kg..!!!

oj...da kan ikke hun og marcus bli kjærester.. haha... han er 11 kg og 83 cm... haha...[:)]

Så flott og stor jente!!![:D] Så kjekt å få skryt av ungene!!![:)][:)]

ORIGINAL: tingeling1

Nora var på 2-års kontroll i dag. Hun er 97 cm og 18 kg! Skal si hun er ei stor jente ja! 2 kg mer enn Tuva veide på den alderen.... Men Nora oppførte seg eksemplarisk på kontrollen. Hun skulle vise alle sine kunster, som å kaste ball, hoppe og danse. Helsesøster ble direkte imponert over hoppingen, for hun hopper skikkelig høyt med samla bein. Imponerte også med språket sitt, hun prater jo i lange setninger (om enn noe kleisete da) Skal si det var to stolte foreldre ja!! [:D] 

Helsesøster spurte om vi skulle gjøre unna 4-års kontrollen i samme slengen [:D]

Så stor jente du har[:)] Ida har ikke vært på toårs kontroll enda. Jeg skiftet helsestasjon i høst pga mye tull med den vi gikk på. SÅ hun har ikke fått time før uti oktober. Har ikke fått det skjemaet enda heller[8|] Men da Ida var på astmakontroll like etter hun ble to år så veide hun 13 kg og var 85 cm lang.

97 cm????????? what?????

Nora kommer til å bli modell[:)][:)][:)]

Her har vi ikke vært på noen 2årskontroll ennå.

ORIGINAL: *Maik1*

97 cm????????? what?????

Nora kommer til å bli modell[:)][:)][:)]

Her har vi ikke vært på noen 2årskontroll ennå.

Haha, det var det legen sa. Hun strakk ut beina hennes, og sa "Hun der blir modell" [:D] Håper bare ikke hun blir altfor høy da stakkar....

Back
Topp