2-års jeksel?

return

Mamma til 3 i september
Har noen av deres barn fått 2-års jeksel enda? Lillemann var absolutt ikke i form 1.juledag. Trøtt og slapp og ville helst ikke spise. De siste dagene har han kun spist myk og flytende mat og klager på vondt i munnen. Han er ikke helt "seg selv" og sutrer en del om nettene. Synes han har en fryktelig vond ånde, som kan minne om sikkel, selv om jeg har lurt på vond hals også, men han virker ikke forkjølet. Noen erfaringer med disse tennene?

ORIGINAL: return

Har noen av deres barn fått 2-års jeksel enda? Lillemann var absolutt ikke i form 1.juledag. Trøtt og slapp og ville helst ikke spise. De siste dagene har han kun spist myk og flytende mat og klager på vondt i munnen. Han er ikke helt "seg selv" og sutrer en del om nettene. Synes han har en fryktelig vond ånde, som kan minne om sikkel, selv om jeg har lurt på vond hals også, men han virker ikke forkjølet. Noen erfaringer med disse tennene?

Høres veldig kjent ut. De siste 2 ukene har han våknet mye om natten, slever gjør han mye av. Når han våknet i morges hadde han veldig dårlig ånde. Har aldri hatt det før.

Ja det er jeksler her, 2 har nettopp komt igjennom [:D]

Håper det er jekslene som gjør at han våkner om natten[8D]

2 års-jekslene har meldt sin ankomst ja.
Trodde hun hadde kommet i den værste trassen, da hun har vært så inmari grinete og sur i det siste, helt til i går da vi var på vei til butikken, og hun putta fingern i munn og sa "auu" tre ganger på 200 meter[:D]

Så jeg stoppet for å se hva pokker det var for noe "auu"- og der var det en jeksel som nesten var igjennom og en som sprenger seg opp hvert øyeblikk... Stakkar liten- kul mor[:D]

Det forklarer jo rennerompa som har pågått de siste dagene også forsåvidt[:D]

Så nå er det fram med den gode gamle dentinox'en igjen[:)]

1 jeksel hos Hedda så langt. [:)]
Eneste jeg merka var at hun sikla noe voldsomt i flere uker, før den endelig var fremme! [:)]

De to første kom på toårs dagen, de to neste i løpet av et par dager. Merket ingenting på henne.

Hm.. må se etter. Er litt treig her, da.. ikke så lenge siden hjørnetenna(tror det er de.[:-].) dukka opp, så jekslene har vel ikke kommet enda..

Det hadde visst kommet to jeksler til her, som vi ikke visste om [8D]
Så da har han fått 2 2-årsjeksler!
En oppe som har kommet helt ut, og en oppe som har kommet litt ut [:)]

Back
Topp