2 års dag!

Katey

Elsker forumet
Nå er 2 årsdagen til Oliver rett rundt hjørnet. På fredag har han bursdag.

Hvordan skal dere feire 2 årsdagene?
Barneselskap? Familieselskap?
Hvor mange blir dere?

Her er det barneselskap på torsdag. Da kommer det 7 unger pluss foreldre, så blir fullt hus her...

På lørdag er det familieselskap og da blir vi 20 stykker[8D]

her blir det kun famileselskap i år. Mine foreldre kommer fra vestlandet for å være her på dagen hans, og helgen etter blir det selskap med sambors famile. Da blir vi 15 inkl 3 barn.

Skal lage hjemmelaget pizza (lillegutts favorittmat), salat, muffins og vaffler (også lillegutts favoritt på hele denne jord!!) Kake til de voksne. Lillegutt her hater kaker tydeligvis og hadde heller spist servietten istedet for å spise kake[&:].

Ellers blir det duk, engangskopper, servietter, tallerker osv i cars motiv. Lynet er lillegutts store heltebil så faller nok i smak[;)]

... og selvsagt masse ballonger.

Her blir det også kun familieselskap i år. Ask har bursdag på en torsdag, men vi kommer til å ha en bursdagslunsj lørdagen etter. Det blir kos[:D]

Gratulerer til alle 2 åringene

Så koselig og stas [:D]

Vi hadde bare familieselskap, men tror det holdt[:D] Hvertfall for meg....haha :)

Jeg har invitert hele familien så vi blir 15 stk så tenkte å lage noe så enkelt som pølsefest med tilbehør! [;)] Synes det er enkelt og greit når vi blir så mange [:D] Pølser, brus, kaker og kaffe må da holde synes nå jeg[:D]

Back
Topp