2 års dag *bursdagsfest*

mammatilguttene

Forumet er livet
har dere tenkt noe på det?

Invitere barn fra barnehagen som han leker mest med? eller bare familile og venner?

av mat hva tenker dere?

vet jeg er tidlig ute men liker å planlegge litt i forkant.

Blir familie og faddere, samt kanskje et lite minibursdagsselskap med de på barselgruppen. Kommer ikke til å invitere fra barnehagen, skal gjøre det for første gang til Magnus sin 4 års dag (har snakket med de i bhg og det er vist vanlig fra 4 år...)

tenkte selv at det var kanskje litt tidlig,
men viste ikke hva som var vanlig

har ikke tenkt så veldig masse på det enda,men tviler på at jeg kommer til å be unger fra barnehagen.
odd andre har ikke gått så veldig lenge der,siden alt det som har vært skjedd med oss i den siste tiden.
men rekner med at det blir en like stor bursdagsfeiring som sist gang.
en med familien og en med venner + barn

sitter fasktisk å lurer på  kjøpe bursdagsgave no når jeg er her i trondheim,litt bedre utvalg på forskjellige ting:)

kanskje vi gjør som i fjor da.
venner en dag og familie neste dag.
vist vi ikke leier en plass der det er plass til alle samtidig.

Har ikke tenkt så altfor mye på det, men det blir familien på selve dagen hans. [:D]
Litt usikker på om jeg skal ha barnebursdag på lørdagen (han fyller på torsdag) I såfall blir det ikke mange barn, to eller 3 [:)]

Huff gruer meg litt til at lille babyen min er 2 år, hvor ble tiden av lissom...?????

Har ikke tenkt så mye på det, men blir vel samme opplegget som i fjor. Felles barnebursdag med Ida, siden hun fyller år 2 uker etter han, og hvert sitt familieselskap på selve dagen deres. 

Tror vi gjør som i fjor vi, en familiebursdag og en barnebursdag med venner, håper på fint vær, så barnebursdagen kan feires ute [:)]

Syns det er for tidlig å invitere barnehagebarn.. de har jo ikke utviklet ordentlige vennskap enda selv om man kan se gryende begynnelser på vennskapsbånd allerede nå [:D]

Det blir nok bare nærmeste familie og en egen kake til bursdagsbarnet [:)]

Det blir nok bare med venners barn tenker jeg som er på hans alder. Har ikke tenkt noe på mat. Er jo helt i begynnelsen av september så kan jo være heldig med fint vær så kanskje vi griller[:)] Så blir det nok en familie bursdag og. Jeg var jo på radium hospitalet i fjor når han ble 1 år så må gjøre litt ekstra stas på han i år. (selv om han ikke husker det[8D])

Back
Topp