Hva da dere 2åringen i bursdagspresang 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer bare opp feilmelding når jeg trykker på linkenEn slik type bil:
https://www.jollyroom.no/leker/trabiler-gabiler/porsche-911-gabil-hvit
Veeeldig populært!
Det har hun, trehjulssykkelen er litt for stor enda, men balansesykkelen elsker hun her ogsåVi ga trehjulssykkel, balansesykkel, og hjelm (selvfølgelig).Han eeeeelsker balansesykkelen.
![]()
Kommer bare opp feilmelding når jeg trykker på linken![]()
Takk for tipsDukkevogn kjøpt brukt på Finn. Hun elsket den og den brukes daglig, nå er hun snart 3.
Synes vi bruker enorme summer i året på barna, så mens de enda er små benytter jeg sjansen til å kjøpe lite og brukt. Ungen var storfornøyd og kunne ikke brydd seg mindre om vogna kosta 1000 eller 150.
Klarer 2 åringen deres å holde balansen på den ?Vis vedlegget 262216
Fikk en slik sparkesykkel.
Okey, jeg syntes det er gøy å gi, trenger ikke å være store greiene men jeg kommer til i kjøpe bursdagsgave til datteren min selvom hun ikke forstår at det er fra megVi han henne hverken bursdagsgave på ettårsdagen eller toårsdagen. Hun fikk mer enn nok fra besteforeldre osv. På treårsdagen fikk hun en bok av oss (også da fikk hun jo masse annet fra andre). Tenker det er bedre å kjøpe det barna trenger NÅR de trenger det.
Hun er født om vinteren. Ikke så gøy å få sykkel da for eksempel![]()
Blir den brukt enda?Ups, her er riktig link.
Vil legge til at vi i utgpkt ikke tenkte å kjøpe noe på 2årsdagen, da de ikke vet hva de får av hvem uansett, og han nettopp hadde fått ny dress og sko av oss f.eks. Men tror vi fikk den bilen for 300kr, så da måtte vi bare slå til![]()
Brukes daglig. Har blitt mer brukt nå enn da vi ga den faktisk. 4mnd til han fyller 3 nå, og han kjører stadig til "butikken" og "barnehagen" med bamsene sine. Er et rom under rompa på den vi har som han frakter ting i. Et av de bedre lekekjøpene vi har gjort.Blir den brukt enda?![]()
Åja så kjektBrukes daglig. Har blitt mer brukt nå enn da vi ga den faktisk. 4mnd til han fyller 3 nå, og han kjører stadig til "butikken" og "barnehagen" med bamsene sine. Er et rom under rompa på den vi har som han frakter ting i. Et av de bedre lekekjøpene vi har gjort.