2 års bursdag

Vi ga trehjulssykkel, balansesykkel, og hjelm (selvfølgelig). ☺️ Han eeeeelsker balansesykkelen. :)

IMG_5285.jpg
Fikk en slik sparkesykkel.

Dukkevogn kjøpt brukt på Finn. Hun elsket den og den brukes daglig, nå er hun snart 3.
Synes vi bruker enorme summer i året på barna, så mens de enda er små benytter jeg sjansen til å kjøpe lite og brukt. Ungen var storfornøyd og kunne ikke brydd seg mindre om vogna kosta 1000 eller 150.

Dukkevogn [emoji4]
Brio kombivogn, sånn stor. Veldig stas!

Vi gav faktisk ingenting. Sa ifra til gjestene hva vi/storebror ønsket seg. Han fikk klær, sykkel, utstyr til lekekjøkken, male utstyr og penger.
Tenker at når de er så små skjønner de ikke at de ikke får jul og bursdag gaver av oss foreldre. Kjøper det de trenger når de trenger det i løpet av året og ønsker oss de store tingene av besteforeldre til jul og bursdag.

Fikk lekekjøkken , selv om han ikke skjønner at han får fra oss så er det for meg viktig å gi

Vi han henne hverken bursdagsgave på ettårsdagen eller toårsdagen. Hun fikk mer enn nok fra besteforeldre osv. På treårsdagen fikk hun en bok av oss (også da fikk hun jo masse annet fra andre). Tenker det er bedre å kjøpe det barna trenger NÅR de trenger det.

Hun er født om vinteren. Ikke så gøy å få sykkel da for eksempel :)

Dukkevogn kjøpt brukt på Finn. Hun elsket den og den brukes daglig, nå er hun snart 3.
Synes vi bruker enorme summer i året på barna, så mens de enda er små benytter jeg sjansen til å kjøpe lite og brukt. Ungen var storfornøyd og kunne ikke brydd seg mindre om vogna kosta 1000 eller 150.
Takk for tips :)

Vi han henne hverken bursdagsgave på ettårsdagen eller toårsdagen. Hun fikk mer enn nok fra besteforeldre osv. På treårsdagen fikk hun en bok av oss (også da fikk hun jo masse annet fra andre). Tenker det er bedre å kjøpe det barna trenger NÅR de trenger det.

Hun er født om vinteren. Ikke så gøy å få sykkel da for eksempel :)
Okey, jeg syntes det er gøy å gi, trenger ikke å være store greiene men jeg kommer til i kjøpe bursdagsgave til datteren min selvom hun ikke forstår at det er fra meg :)

Ups, her er riktig link.

Vil legge til at vi i utgpkt ikke tenkte å kjøpe noe på 2årsdagen, da de ikke vet hva de får av hvem uansett, og han nettopp hadde fått ny dress og sko av oss f.eks. Men tror vi fikk den bilen for 300kr, så da måtte vi bare slå til :)
Blir den brukt enda?:)

Blir den brukt enda?:)
Brukes daglig. Har blitt mer brukt nå enn da vi ga den faktisk. 4mnd til han fyller 3 nå, og han kjører stadig til "butikken" og "barnehagen" med bamsene sine. Er et rom under rompa på den vi har som han frakter ting i. Et av de bedre lekekjøpene vi har gjort.

Brukes daglig. Har blitt mer brukt nå enn da vi ga den faktisk. 4mnd til han fyller 3 nå, og han kjører stadig til "butikken" og "barnehagen" med bamsene sine. Er et rom under rompa på den vi har som han frakter ting i. Et av de bedre lekekjøpene vi har gjort.
Åja så kjekt :) tusen tak for tips da blir det nok gå bil her også:)

Hun fikk noen små gaver og en god del penger inn i sparekontoen av oss foreldre. Vi ga blant annet en bilbane, sparkesykkel, perler og puslespillbrett.
Av andre i familien fikk hun bøker, lego, lekekjøkken, hoppeku, spill, klær og penger.

Har ikke gitt noe veldig stort og dyrt enda. Det er viktig for meg å gi gaver på bursdagen hennes, selvom hun ikke forstår hvem de er fra. Men like viktig er det også å fylle sparekontoen hennes.

Vi kjøpte huskestativ :)
Hva de skjønner og ikke er nok veldig forskjellig. Frøkna her var veldig opptatt av hva hun fikk av hvem og kan fortsatt finne på å si at den og den tingen fikk jeg av den personen, nesten et år etter.

Back
Topp