2 åringer og spysyka

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Hva gjør dere når 2 åringen deres får spysyka?
Spyr de der de ligger eller får dere dem til å spy i ei bøtte?
Småtten har aldri hatt spysyka , men han er ikke i form i dag og klager på magen.. 
Spydde ørlite granne når han sto opp så kan være greit å vite hvordan jeg skal gå frem om han har fått spysyka..
Han er ikke i form stakkars , ligger på gulvet og ser på barne tv..
Men håper det bare ble med den ene gangen  i dag morges..

Prøver selvfølgelig å få det opp i bøtta eller i do... De skriker som regel litt før så.du rekker å komme løpende med bøtta..

Ok.. regna nesten med en prøvde å få det i ei bøtte.. men jeg var ikke sikker pga jeg ikke vet om de rekker å "gi beskjed"

Her spyr hun som regel bare om natta (i senga med andre ord.....) Men vil prøve etter hvert å få henne til å spy i bøtte

Her kom spysyken i natt, og det kom litt i senga og masse på badet før vi klarte å treffe doen. La hu i senga sammen med meg, og da våkna jeg vær gang da hu måtte kaste opp, så fikk gitt hu bøtta. 

Og nå får jeg finne vaskebøtta og salmiakk flaska og begynne vaskingen... Blæ. Kjedelig med spysyken :-( 

mini_mamma skrev:
Her kom spysyken i natt, og det kom litt i senga og masse på badet før vi klarte å treffe doen. La hu i senga sammen med meg, og da våkna jeg vær gang da hu måtte kaste opp, så fikk gitt hu bøtta. 

Og nå får jeg finne vaskebøtta og salmiakk flaska og begynne vaskingen... Blæ. Kjedelig med spysyken :-( 

Usj.. God bedring til jenta di..
Her har han  heldigvis ikke kasta opp mer så krysser fingrene for at han bare er litt slapp og det er det

Som regel så begynner alltid spysyken om natten her, så da kommer det jo i sengen. Han har vært flink til å spy i bøtta når han har vært oppe. Gir som regel tydelige tegn på at noe er på vei opp, så rekker å finne bøtte som da alltid er innen rekkevidda. Han kan også noen ganger si: "Bøøøøtta" rett før det kommer opp.

Spysyka er noe herk!

Back
Topp