2-åringen svelget kronestykke!

madison25

Glad i forumet
Vår gutt på 2 år svelget idag et kronestykke :crybaby2 Jeg ble helt panikkslagen, han pleier ALDRI å svelge ting som ikke kan spises..! Har snakket med legevakten, og de sier at det ikke er grunn til panikk, men at vi må følge med på om han får vondt i magen.

Uff, får vondt i magen av å tenke på dette. Den må jo ut igjen, men tenker at det må jo være forferdelig vondt å bæsje ut igjen et kronestykke for en så liten person :sad015 Hva om den skulle sette seg fast i tarmene?

Noen som har erfaring med dette? Noen beroligende ord?

Broren min svelget både penger og tegnestift da han var liten. Det gikk veldig bra det, de måtte bare passe på at det kom ut igjen:-) så dette kommer nok til å gå bra, kanskje litt ubehagelig å trykke den ut, men den blir vel gjemt i bæsj, slik at den ikke må trykkes ut alene..

Så bare følg med at den kommer ut igjen etterhvert :-)

Jeg ville sagt i fra, slik at de kan se etter den ved bleieskift eller vet det hvis han viser ubehag ved bæsjing.. Sikkert godt for deg å vite at den har kommet ut igjen og :-)

Åhuffda. Hørtes ikke godt ut. Min største skrekk og, her spiser ettåringen ALT han kommer over. Ville sagt fra til bh ja. Om den kommer ut der og du ikke får beskjed å da tror dere at den er i magen enda. Din toåring er ikke den første å heller ikke det siste. En bør være glad den gikk ned i magen å ikke satt seg fadt i halsen. Masse lykke til med å få den ut.. kanskje gi masse sviskegrøt for å få igang sydtemet :p vist det ikke gjør vondt værre da!

Da kom heldigvis kronestykket ut igjen igår mens han var i barnehagen :D Glad for at det gikk så greit! Lillegutt fortalte stolt at han hadde hatt penge i bleia laughing7

Så bra at den kom ut igjen:))

Så bra at den kom ut igjen :-)

Broren min har fortsatt ene pengen han svelga og bæsja limt inn i "babyboka" si (vaska da, selvfølgelig). Jeg var grønn av misunnelse hele oppveksten :-p

Back
Topp