Mayb31
Elsker forumet
Hei- vet dette er litt utenfor tema, men det er jo her inne aktiviteten er, så derfor legger jeg det inn her.
Min datter på 2, har det siste halve året hatt STORE problemer med å bæsje.
Det er ikke noe galt med konsistensen på avføringen, ingen rar farge eller noe, men hun nekter! Hun holder igjen og når det først kommer så er det da i så store mengder at det høres ut som om hun føder. Helt grusomt å høre på!
Vi har vert til lege på sykehuset hvor vi fikk noe som skulle hjelpe å løse opp magen. Dette har hjulpet. Men så ville vi prøve å slutte med dette, konsistensen på avføring var den samme før og etter at vi sluttet, men uten medisin, så nekter hun og sier hun har vondt.
Vi kan jo ikke gå på denne medisinen i evigheter.
Føler oss helt rådvill nå, hva skal vi gjøre.
Er det noen som har opplevd det samme her og har noen tips og råd?
Jeg har snakket med sykehuset igjen, og de vil inkalle henne til ny undersøkelse, men jeg vil helst slippe noe kirurgisk, har hørt atmange prøver akupunktur etc. for samme problemer, noen erfaring???
Håper at noen kan hjelpe, får så vondt av min lille kjære!!!!!!!!!!!!
Min datter på 2, har det siste halve året hatt STORE problemer med å bæsje.
Det er ikke noe galt med konsistensen på avføringen, ingen rar farge eller noe, men hun nekter! Hun holder igjen og når det først kommer så er det da i så store mengder at det høres ut som om hun føder. Helt grusomt å høre på!
Vi har vert til lege på sykehuset hvor vi fikk noe som skulle hjelpe å løse opp magen. Dette har hjulpet. Men så ville vi prøve å slutte med dette, konsistensen på avføring var den samme før og etter at vi sluttet, men uten medisin, så nekter hun og sier hun har vondt.
Vi kan jo ikke gå på denne medisinen i evigheter.
Føler oss helt rådvill nå, hva skal vi gjøre.
Er det noen som har opplevd det samme her og har noen tips og råd?
Jeg har snakket med sykehuset igjen, og de vil inkalle henne til ny undersøkelse, men jeg vil helst slippe noe kirurgisk, har hørt atmange prøver akupunktur etc. for samme problemer, noen erfaring???
Håper at noen kan hjelpe, får så vondt av min lille kjære!!!!!!!!!!!!