2-åring på buss.

Jadasåneidaså

Forumet er livet
Imorgen skal vi på påskeferie, og skal reise med buss i ca 2,5 timer.
Åssen i heite gjør man det med sikring da? Han er jo for liten til de babyseten liksom.

Hør med busselskapet om de har bilstoler. Mange har det. Noen busser har også et par integrerte barneseter.

bussene har sele brukte dem

ORIGINAL: Dollface

hadde med egen bilstol jeg.. [:)]

Det får jeg ikke med meg med mindre noen her melder seg som pakkesel i Oslo ca en times tid imorgen, og to timer på lørdag.[8D]

Nei han hadde nok bare sittet i vanlig sete.

de bussene som kjører langt har egne seter...jeg tok minsten med til Stavanger og da la de ned sete foran meg og en fikk da sete til ungen...
tok bilde av minsten når vi var på tur med kystbussen...angret litt etter på at jeg ikke krevde å ha med mitt sette for det på bussen er sete nr to...så hun ble litt liten i stolen...derfor alle teppene rundt henne...

Dersom du ikke har mulighet til å ha med sete, og bussselskapet ikke tilbyr det så fester du gullet med de vanlige setene.. Man er mye sikkrere i buss sammenlignet med personbil..:)

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Det får jeg ikke med meg med mindre noen her melder seg som pakkesel i Oslo ca en times tid imorgen, og to timer på lørdag.[8D]

*frivillig* [:D]

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: Jadasåneidaså

*frivillig* [:D]

problem solved!

Her har de et slags barnesete, det er et av de vanlige setene som kan vippes forover, og så er det et slags sete på baksiden med fempunktssele (trooor jeg, han hende det var trepunkts), så hun satt bakovervendt der da. Ikke at hun ville sitte der, hun ville jo sitte sammen med meg. Men der var sete altså.

Back
Topp