Guest
Jeg er mamma til ei lita snuppe som nettopp fylte to. Det har skjedd noen ganger at hun har våknet og virker helt utrøstelig på natta. Hun strekker beinene oppover og nekter å ha dyna på seg. Det virker som at hun har smerter i knærne eller beina ellers. Jeg prøver å massere, men det er ikke alltid det virker så godt. I natt og natt til i går gråt hun veldig ved et par anledninger og da måtte jeg massere føttene hennes og ta henne inn i sengen vår for å få henne rolig. Hun ønsket å sove med føttene opp på noe høyt virket det som. Jeg krøllet sammen dyna for å legge beina hennes på.
Dette har skjedd kanskje 3-4 ganger tidligere. Første gangen var hun sikkert ikke mer enn 1,5 år.
Er det normalt å få voksesmerter så tidlig?? Hun er ikke spesielt lang av seg for alderen. Helt på snittet for jenter på 2 år.
Takk.
Dette har skjedd kanskje 3-4 ganger tidligere. Første gangen var hun sikkert ikke mer enn 1,5 år.
Er det normalt å få voksesmerter så tidlig?? Hun er ikke spesielt lang av seg for alderen. Helt på snittet for jenter på 2 år.
Takk.