2 åring akupunktur mot søvnvansker...erfaringer??

Vaniljeisen

Elsker forumet
Noen som har erfaringer med dette?
Snuppa mi på 2 har fortsatt mange oppvokninger om natten, hun sovner alltid fint om kvelden, men vokner veldi mye natten gjennom. Vi har kuttet ned på søvn på dagtid, men ingenting hjelper. Hun kan vokne mye, men kan også ha perioder på flere timer der hun ligger og ikke får sove..vi merker at hun prøver, men klart en 2 åring blir utolmodig etter en stund.
Har bestillt time hos akupunktør som har hjulpt oss med andre ting før, men er redd jeg ikke klarer å få i henne en eneste nål, så da er jg jo like langt.
Erfaringer???

Vært hos kiropraktor?
Vesla mi hadde låsning i nakken og sov derfor dårlig..
3 behandlinger var det hun trengte..
Nå sover hun hele natten, nesten for lenge om morgenen [;)]

ORIGINAL: Virretrille

Vært hos kiropraktor?

Vært til osteopat og manuellterapeut med henne når hun var mindre pga refluks i spiserøret,men de fant ingen låsninger el noe galt...hun har jo hatt søvnvansker hele tiden, så da er vel ikke d noe vits..?

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Vaniljeisen

Vært hos kiropraktor?

Vært til osteopat og manuellterapeut med henne når hun var mindre pga refluks i spiserøret,men de fant ingen låsninger el noe galt...hun har jo hatt søvnvansker hele tiden, så da er vel ikke d noe vits..?

Hvordan er det med refluksen nå?

Hun sluttet med medisiner i påsken i fjor..har knapt gulpet etter det, men har self.tenkt tanken at det fortsatt kan plage henne..men er uansett så lite nå at ingenting å gjøre nå. Hun er blid og fornøyd ellers, og trives godt..

Vært hos kiropraktor?

Vesla mi fikk det rundt 10-11mnd alder,samtidig som første tann..
Men så ikke sammenhengen..
men de kan få det i senere tid også, desverre..
Nevøen min fikk det i en alder av 3år

Vært hos kiropraktor?

Vesla mi fikk det rundt 10-11mnd alder,samtidig som første tann..
Men så ikke sammenhengen..
men de kan få det i senere tid også, desverre..
Nevøen min fikk det i en alder av 3år

Så de kan få låsninger i senere tid også altså?

Jenta mi har ikke fått akupunktur for søvnvansker (hvorfor har jeg ikke tenkt på det??), men mot forkjølelse og tette luftveier.

Hun har også fått lysakupunktur. Det er med infrarødt lys istedenfor nåler, så det er ikke noe stikk. Men litt mindre effektivt enn nåler.
Men er ikke så mange akupunktører som har det da.

Er bare så redd snuppa skal slå seg helt vrang, kan ikke holde henne fast heller føler jeg..ikke klarer jeg d md svæææær mage heller..men hadde virkelig håpt at det ville hjelpe...akupunktøren sa hun hadde hjelpt noen på samme alder, med samme problemene tidligere..

Back
Topp