2 år

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Min og min kjære to års dag er rett rundt hjørnet. Så er spørsmålet, skal jeg kjøpe gave? Eller skal jeg bare ikke bry meg og ta det som en hvilken som helst dag? Kjøpte gave i fjor, men det hadde ikke han gjort.. Han brydde seg heller ikke noe særlig og satt på datan hele dagen.. Da ble jeg jo selvsagt litt skuffet, men det tror jeg er for at jeg hadde sittet så lenge for å prøve å finne gave til han. Så det endte opp med at han ikke fikk gaven før noen dager etterpå (tror jeg kasta den på han) Hehe:p

Så jeg visste ikke om jeg skulle bry meg i år.. Eller om jeg bare gi blaffen.. hva tror dere?

min erfaring er at mannfolka ikke bryr seg så mye om sånt, så du får sikkert ikke noen gave i år heller [8D]
samboeren min husker aldri hvilken dag det er, og for å være ærlig så bryr jeg meg ikke så mye heller, nå som vi har vært sammen i over 7 år [;)] foreslå at han skal ta deg med på restaurant da vel, eller noe litt mer casual som f.eks Peppes? DET er jo mye mer kos enn å få en liten gjenstand [:D]

Hehe, jeg bryr meg jo egentlig ikke jeg heller.. Og jeg er ikke av de som blir gal og lager tredje verdenskrig om jeg ikke får gave eller noe (har en følelse om at det er mange som er sånn) Var liksom bare at han ikke brydde seg, er så spent. Får jeg har en liten følelse om at han faktisk kommer til å kommentere dagen i det minste:p Meeen, føler meg litt overfølsom for tida (luuurer på hvorfor!![;)] ) Hehe.. Så jeg tørr liksom ikke tenke på det, føler at jeg kommer til å bryte ut i tårer om jeg blir "skuffet":p

Vi pleier å ta en tur ut på resturang. Ikke for at man absolutt må gjøre noe utav dagen, men man glemmer ofte å gjøre sånne koslige ting sammen i hverdagen og da er det en god anledning til å kose seg og prate litt. (Uten TV og data)
Trenger ikke være så fancy eller dyrt, bare man kommer seg litt ut av stua.
[:D]
Lurt å bestemme det sammen på forhånd. Så ikke du kommer på dagen og blir skuffet hvis han ikke vil. Hvis du vil kjøpe gave er det lurt å hinte litt om det også. Tror en del av gutta syns det er OK å få en påminnelse eller hint (ganske tydelige) om hva vi ønsker oss. Så slipper de å sitte der å late som om de er super tøffe og ikke bryr seg i det hele tatt bare fordi de glemte det eller ikke visste at det var en greie! [;)]

Min erfaring også er at mange ikke bryr seg så mye om sånnt, så er enig at da kann dere jo gå ut å spise eller lage en ekstra koselig middag hjemme.. Jeg å sambo pleier å gå ut å spise sånn ca på årsdagen vår.

Han har aldri brydd seg om Når vi ble sammen og sier til kompisene at vi ble sammen mellom august og november 2006
- så derfor sa jeg, greit, 1. oktober er midt i! Og i år overrasket han emed å foreslå(!!) at vi feirer med å kose oss litt ekstra restaurant (er på ferie i Kreta da) og så skal vi åpne lappen fra UL hvor det står hvilket kjønn det er! ( Altså, hvis de kan se det på UL i morgen, så skal vi få de til å skrive det på lapp som vi sparer til da).

Har også opplevd å kaste en gave på sambon.. en gang vi krangla på valentinesdagen[:'(] Sånnt skjer - det fine er jo å skvære opp igjen..

sålang kan faktisk min kjære minne meg på at "i går hadde vi mnds jubileum.. :)" datoen er den 20. så det er eit rundt og fint tal å hugse, men dagane går så fort, så nokon gonger kjem vi på det etter ei veke:) Ikkje fordi det er så viktig, men vi berre hugser det:)
Men som skreve over er det ein veldig fin ting å reise ut å ete.. vi gjer det ofte, men da kan vi unne oss litt ekstra:) Skikkelig avkoblingsdag der vi slepper å tenke på noke anna:)

Back
Topp