2 år uten Johannes.

Lenore1983

Gift med forumet
MAI 2013
I dag er det 2 år siden vår nydelige, lille gutt sovnet stille inn i armene mine.
Jeg sitter og ser på tvillingbroren som leker rundt beina mine og er en frisk og fin og vakker 2 åring, og tårene triller for alle drømmer, håp og planer som knuste da vi mistet Johannes. Jeg gråter for Iver som aldri fikk kjenne broren sin utenfor magen, for besteforeldrene som ikke fikk holde sitt barnebarn mens det levde, tanter, onkler og søskenbarn som aldri fikk møte han i live. Det gjør så ufattelig vondt å tenke på at jeg aldri skal se han igjen.

Takk, Johannes, for at du lærte meg hva endeløs kjærlighet er, for at du viste meg hva det vil si å kjempe, for at du lot oss lære deg å kjenne.
Mamma elsker deg og savner deg, alltid!
Ikke et eneste barn fikk forgjeves liv, noen gang.

http://www.youtube.com/watch?v=bl4B169eGnchttp://
 
Ord blir fattige i en slik sitvasjon men sender en klem og gode tanker *klemmepå*
 
*klemmepå*.....ord blir fattige.......

Han sitter nok der oppe på den vakreste stjerne, og ser ned på den fantastiske mammaen og pappaen han valgte å komme til---og ikke minst så ser han på den nydelige lille skapningen på 2 år som han er så stolt av <3
 
Vet du, jeg gråter med deg, og tenker ofte på deg, men i dag skal dere få alle mine tanker og tusen gode klemmer!
 


CrazyBeautiful skrev:
Vet du, jeg gråter med deg, og tenker ofte på deg, men i dag skal dere få alle mine tanker og tusen gode klemmer!


Ja... Sitter med tårer i øynene når jeg leste hovedinnlegget ditt, lenore.. Tenker masser på dere og har tenkt masse på dere i dag!

Du er utrolig flink til å sette ord på tankene dine og det kommer Iver til å sette kjempepris på når han vokser opp og skal høre om broren sin. <3

Mange mange klemmer er sendt!
 


Trone skrev:


CrazyBeautiful skrev:
Vet du, jeg gråter med deg, og tenker ofte på deg, men i dag skal dere få alle mine tanker og tusen gode klemmer!


Ja... Sitter med tårer i øynene når jeg leste hovedinnlegget ditt, lenore.. Tenker masser på dere og har tenkt masse på dere i dag!

Du er utrolig flink til å sette ord på tankene dine og det kommer Iver til å sette kjempepris på når han vokser opp og skal høre om broren sin. <3

Mange mange klemmer er sendt!

Signerer Trone og Crazy på det sterkeste!!!!!
Mange varme og store klemmer!!!!!!!

 
Takk, skjønneste jentene mine <3
 
Tårene renner her, kan ikke forestille meg åssen det har vært for deg og din kjære.. og resten av familien :( Men en ting er jeg sikker på, Iver kommer til å få bli kjent med broren sin gjennom mamman sin, du er så flink å sette ord på ting og jeg tror han kommer til å like å høre om han når han blir større og forstår mer :) 
Kanskje Johannes er Iver sin englevakt :) han passer nok på han opp igjennom årene :)

Mange millioner klemmer til deg gull, dette fortjener ingen.. du er såå sterk og god.. <3
 


soffy81 skrev:


Trone skrev:


CrazyBeautiful skrev:
Vet du, jeg gråter med deg, og tenker ofte på deg, men i dag skal dere få alle mine tanker og tusen gode klemmer!


Ja... Sitter med tårer i øynene når jeg leste hovedinnlegget ditt, lenore.. Tenker masser på dere og har tenkt masse på dere i dag!

Du er utrolig flink til å sette ord på tankene dine og det kommer Iver til å sette kjempepris på når han vokser opp og skal høre om broren sin. <3

Mange mange klemmer er sendt!

Signerer Trone og Crazy på det sterkeste!!!!!
Mange varme og store klemmer!!!!!!!



Må signere disse jentene! Ord blir fattige i en slik stund!! Klemmer!
 
Jeg gråter sjelden... men nå gjør jeg det :((

Ingen skulle måtte oppleve å miste sitt eget barn, det er så inderlig vondt bare å tenke på det, men å måtte oppleve det...

Tenker mye på deg og dine <3 Du er sterk!
 


soffy81 skrev:


Trone skrev:


CrazyBeautiful skrev:
Vet du, jeg gråter med deg, og tenker ofte på deg, men i dag skal dere få alle mine tanker og tusen gode klemmer!


Ja... Sitter med tårer i øynene når jeg leste hovedinnlegget ditt, lenore.. Tenker masser på dere og har tenkt masse på dere i dag!

Du er utrolig flink til å sette ord på tankene dine og det kommer Iver til å sette kjempepris på når han vokser opp og skal høre om broren sin. <3

Mange mange klemmer er sendt!

Signerer Trone og Crazy på det sterkeste!!!!!
Mange varme og store klemmer!!!!!!!



Signerer disse fruene eg også.....
Vet ikke hva annet eg skal si, finnes ikke ord som er dekkende nok....
Så eg tørker mangen tårer og sender mangen klemmer din vei!
 
Takk for klemmer og gode tanker <3
 
Back
Topp