2 år og soving på dagtind.

~Alexandra~

Gift med forumet
Kor lenge sover 2 åringene?
Lure på om det kan være det som gjør utslaget her på alt tullet på kveldstid..
Ho sover i 2 tima, kutta ned fra så lenge ho ville til det for en måned sia...

min er bare 1,5 år da, men sover alt fra 30 min til 1,5 time på dagtid.. varierer om han er i bhg eller hjemme.. [:)]

[:)]Alexander er 22 mnt - og sover ca 2 timer på dagen.

Snupi her sover stortsett 1.5 timer.[:)] Hender det kan nærme seg 2 i bhg innimellom.[:)]

ORIGINAL: *Thias*

min er bare 1,5 år da, men sover alt fra 30 min til 1,5 time på dagtid.. varierer om han er i bhg eller hjemme.. [:)]

samme her bare at hun gjør det..

Mi er bare 1,5 år og sover ikke på dagen mere.. hvis hun sover på dagen er hun nesten helt umulig å legge..
Hvis hun er veldig trøtt så får hun selfølgelig sove, men som regel vil hun ikke det uansett, bare hvis vi er ute og triller eller kjører bil....

ca 1.5t i barnehagen å alt fra 1.5t -3t hjemme[;)]

ORIGINAL: •Skjønningene•

alt fra 1-3 timer[:)]

her å men nu bi d maks 2 tima før ho e bynt å tøve på kvellen å d ska æ ikkje ha nåkka utav

så lenge han vil og det er ca 2 timer.. trenger den søvnen han.. sovner greit halv åtte på kvelden og sover hele natta gjennom..

0[&:]

Søsteren min har en gutt på 2 år, og det varierer mye hvor lenge han sover.. Alt fra 1 til 3 timer på dagtid. Igår passet foreldrene våre han, og da måtte de vekke ham etter 3 timer. Om natten sover han fra 19-06 tror jeg.

1 time

Lillegull blir 2 år i juni, han sover enda på dagtid.
Han trenger det. Kan sove fra 1-3 timer ..

Om du syns hu blir vanskelig å legge på kvelden,så kutter du bare enda mere på formiddags-duppen[;)]

Som regel våkner han selv etter to timer, hvis ikke så vekker vi han da (hvis ikke det skal skje noe på kvelden og det er greit at han kan "holde ut" litt lenger enn vanlig)[:)]

Eline sover 1 1/2-2t hver dag! Hun legger seg kl 19.30 om kvelden uten problemer.
Du får bare prøve deg fram[;)]

Her går det opp og ned på dagsformen hvor mye han vil sove,
noen dager 2t,andre dager mindre og sånt som i dag ingenting.

Ca 1 time, ikke noe lenger da tuller han bare på kvelden.

Vanligvis bare 1 time, blir vekket da. Har ingen problemer med legging på kvelden. Noen dager ingenting soving.
Får selvsagt sove lenger hvis han er syk eller ikke sov dagen før.

han har sluttet å sove på dagen egentlig, men innimellom er han så trett at de lar han sove i barnehagen & samme her hjemme

Back
Topp