2års kontroll

tippetue

Forumet er livet
I dag var jeg på kontroll med begge gutta[:)]

S er blitt stor gutt 13,3kg og 87 cm og 47cm i hode
Han fikk MASSE skryt for at han var så flink til å prate og hoppe og for at han var en så blid gutt, Alt roen varmet mammahjerte masse[:)]
Fikk å høre at han var en sunn og AKTIV gutt,men ikke hyperaktiv heldigvis(selvom det føles slik til tider)

Ellers var lille bror på 6mnd kontroll og var å blitt stor, 8060g og 66.5cm. nesten trist at tiden går så fort, betyr jo bare at jeg blir gammel å de ikke er mine små gutter lenger, snart er de vel større enn meg.

Nei her nytes hver dag med masse kos.[:)]for det skal koses masse mens de enda vil ..hihi

De er ofte veldig trege med innkallelsene, spurte selv etter time jeg[:)]

Hørtes veldig bra ut.[:)] De blir så fort store, så jeg også tenker at vi må nyte kosen mens det varer.[:)]

Vi har også spurt etter innkallelse, men fikk bare til svar at "det kommer etterhvert". Hvis den ikke kommer veldig snart nå, så har jeg tenkt å utsette 2års kontrollen til etter lillesøster er født. Fikk du dobbelttime med to barn? Det hadde vært kjekt...

ORIGINAL: Sukkertopp

Hørtes veldig bra ut.[:)] De blir så fort store, så jeg også tenker at vi må nyte kosen mens det varer.[:)]

Vi har også spurt etter innkallelse, men fikk bare til svar at "det kommer etterhvert". Hvis den ikke kommer veldig snart nå, så har jeg tenkt å utsette 2års kontrollen til etter lillesøster er født. Fikk du dobbelttime med to barn? Det hadde vært kjekt...

Jeg fikk dobbeltime ,men kun hvis jeg fikk med en til å hjelpe meg.
2års kontrollen her de her bare 20min på å da skal de kart legge en del. å på de 20min skal de rekke inn til hs og legen så da ville de slippe mindre/eldre søsken som kunne forstyrre.
Er vaffal verdt å spørre hs om det[:)]

Ja, det høres logisk ut. Søsken kan nok forstyrre mye når timeplanen er så trang.

Har du hatt med storebror på de andre babykontrollene? Er det greit for helsesøster? Vi har brukt å gå begge to på alle kontrollene, og mannen min synes det er så kjedelig dersom han må være hjemme med storebror når jeg går på kontroll med lillesøster.

Storebror har vært med,men alltid hatt med en til å hjelpe meg da.for han er litt urolig=) men så lenge hs får sjekket det hu skal å du spurt om det du vil kan du nok bare ha med begge ta =)

Back
Topp