2års kontroll

stoltmortil4

Gift med forumet
da har vi vært på det idag og guttene er store og fine som alltid[;)][:)]
de var akkurat 92cm lange begge to og veide 14,4kg og 14,2kg.
ellers var alt som det skulle være og etter å ha ramponert halve helsestasjonen reiste vi hjem[:D] hehe
hvor store er deres smågull nå?

Store fine gutter!

Vi var på toårskontroll for vel en uke siden, og da var Lilja 92,5 cm og 13,2 kg [:D]

Har ikke vært på kontroll, men veide og målte han her hjemme. 92 cm og 15,5 kg [:)]

Har en "liten" lang sprellemann her på 93 cm og 12.8 kg! [:)]

Var på kontroll i går akkurat 94 cm og 15 kg[:D]

Har ikke vert på kontroll enda, men har målt han hjemme til ca 86 cm, også vil jeg tippe han er 13 kg?[:D]
ikke så alt for stor og ikke så alt for liten heller vil jeg tippe..? [8D]

Sebastian var da han var 2år ca 81cm og 10,5kg! hehe... 

På 2års kontrollen her så var Adrian 77cm og 10,3 kg[:D]
Lille go gutten min

Vi har ikke vært på 2 års kontroll enda, ikke har vi fått innkallelse heller. Tror jeg skal ringe til helsestasjonen og høre om vi får en time snart[;)] Jeg vil tippe at Ask er ca 83 cm og veier rundt 13 kg, så får vi se om det er rett[:D]

Vi har heller ikke fått innkallelsen ennå, men pratet med helsesøster for en tid tilbake og fikk beskjed at det nok ikke ble kontroll før etter nyttår. Så da kommer hun jo til å være 2 år og 2 mnd.... men men.

Måtte dere fylle ut skjema om hvilke ord de kan si?

Jeg har fått time og det skjemaet i posten, kom for en uke siden selv om vi ikke har time før slutten av november, men allerede på tiden siden jeg krysset av har hun jo begynt å si enda flere ord. Og så var det satt av 2 små linjer til "andre ord" som ikke sto i det skjemaet... Men hu her babler jo HELE TIDEN og det er umulig å skrive opp alle ordene hun kan! Det flyter mer og mer fra babling til tydeligere ord for hver dag som går... Hun har ikke problemer med språklyder iallefall, selv om det er mye uforståelig hun babler enda [:D]

ORIGINAL: Undrende85

Måtte dere fylle ut skjema om hvilke ord de kan si?

Jeg har fått time og det skjemaet i posten, kom for en uke siden selv om vi ikke har time før slutten av november, men allerede på tiden siden jeg krysset av har hun jo begynt å si enda flere ord. Og så var det satt av 2 små linjer til "andre ord" som ikke sto i det skjemaet... Men hu her babler jo HELE TIDEN og det er umulig å skrive opp alle ordene hun kan! Det flyter mer og mer fra babling til tydeligere ord for hver dag som går... Hun har ikke problemer med språklyder iallefall, selv om det er mye uforståelig hun babler enda [:D]

ja her fikk vi skjema vi skulle fylle ut.jeg fylte ut ett til guttene tilsammen og krysset igrunnen av på alt.for de snakker i setninger og kan så og si alle ord. koselig å få kommentar av hs at ho var imponert over skravlinga dems[:)]

Back
Topp