2års gave *jente*

Zera

Forumet er livet
Hva fekk deres jente i gave når hu ble 2år??
Eller har dere generelt et tips å gi meg??

Hadde en SUPER idè til hva vi sku gi Tuva som blir 2år på søndag, og nå har jeg fan meg glemt det !!! [:@]

trehjulsykkel

Trehjulsykkel har hu...

kansje se litt på kjøkken da....

kommer jo ann på hvor mye du vil bruke da men Linnea fikk dette:

http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=548&sok=0&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=&pid=3198&x=Dukkehus/Dukkehuset-Sweetheart-med-m%F8bler-

Nå har hun bursdag 19 desember så hun fikk det huset og heller en litt billigere julegave [:)]

Her fikk jentungen sklie, telt ( 2 stk med tunnel mellom til å krype i ) lekekjøkken, og ellers kjoler, te servise etc

har gutt da,men vurderer en sklie el noe til hagen til ham

Hun fekk stor seng, og uteklær(vinterjakke, lue osv)

Men te'selskap er kjempe populært her i huset[:)] vesla fekk til jul, og leker med det hver eneste dag.

sparkesykkel?

dvd i bil?

Hu er sånn jente som leker med ALT!! Men liker veldig godt å leke kjøkken osv, så kansje jeg skal se litt på det[:)]
men idèn om telt var jammen ikke dom[:)]

vi kal ha stor rengjøring snart så da får vi plass til det inne på romet hennes, skal rydde opp i lekene hennes [:)]

Klær har hu mer en nok av! Arver fra søskenbarna sine, så hu har ikke mindre en 9 NI jakker som henger ut i gangen! Er fan meg galskap!!!

Her fikk hun dukkeseng, ny dukkevogn, stelleplass til dukka. Leker med det hver eneste dag. 

Jeg husker ikke.. Men av svigers fikk hun lekekjøkken og det er den store sysselen enda.
Ellers fikk hun masse togbaner...
Til treårsdagen fikk hun trampoline av oss. Sånn passe stor med rosa prinsessenetting på.

Eldste fikk trehjulssykkel, og mellomste ønska seg brannbil, så da fikk hun det! Stor brannbil med lyd, lys o.l. fra Bruder![:D]

har bursdag rundt juletider så ble mye leker i jula.

Men fikk en god del gode klær (katvig, mini a ture, holly, osv) og noen småting (bok, tegnesaker, osv) med yndlingskarakteren sin. Akkuratt den boka husker hun veldig godt! Men er en bok-jente[:)]

Her får hun toppen på lekekjøkkenet fra IKEA som hun fikk til jul.
Vurderer også å kjøpe trehjulssykkel til henne, eller dukke utstyr.

Jeg lurer på om vi skal kjøpe sånt hus for å ha ute på plattingen.
Hun har så himla mye leker, at jeg tror egentlig ikke hun trenger fler med det første[8D]

Back
Topp