2åring som hallisunerer

[waffel]

Forelsket i forumet
jenta mi hallisunerte i hele natt! hun hadde 38 i temp, og der er jo ikke særlig mye! hun var livredd alt som var inne på rommet, nektet å sove under den dyna med sort trekk på, og møsnteret på den hvite var hun livredd! kosepleddet hylte hun da hun så!! lå å pekte opp i taket uten at det var noenting der! lå i fosterstilling og skalv med folte hender!! er det noen som har opplevd noe lignende? er 38 nokk til at de skal reagere sånn`?

og du har ikkje snakka med legevakt?

ring de for svarte, det der hadde det gått 2 timer maks før eg hadde ringt å fått sjekka...

god bedring, hørtes forjævligt ut[:(]

Jeg gjorde det engang når jeg var liten, da trodde de det var hjernehinnebetennelse!!
Så ring legevakt og forlang at dere skal inn med engang!

Høres ut som feberfantasi. Eldste gutten vår trodde faren skulle drepe han med en boremaskin full av kniver....

Han hadde en del feber da, men vet ikke hvor mye. Jeg var ikke hjemme, men mannen kjente på han, og fikk kjølt han ned med kalde håndklær.
Han begynte igjen etter en stund, og jeg kjente da at han ikke hadde noe særlig feber. Ringte da til legevakten, og de kunne vel egentlig ikke gi meg noe svar, men at det var feberfantasier, og at han mest sannsynlig ikke hadde blitt kvitt de da han hadde feber.

Utrolig ekkelt, og jeg er så glad for at jeg ikke var hjemme da han fikk det første gangen, for jeg hadde ikke visst hva det var. Mannen husker at han hadde en del sånt da han var liten, så han forstod heldigvis ganske kjapt hva det var som var galt.

Håper hun kommer seg. God bedring

ringte legevakta, men fikk beskjed om å ringe tilbake idag om det ikke ga seg i løpe av natten ( var natt til i dag) og i dag var hun jo helt fin igjen!! det har aldri skjed før at hun har hallisunert!

ORIGINAL: [waffel]

ringte legevakta, men fikk beskjed om å ringe tilbake idag om det ikke ga seg i løpe av natten ( var natt til i dag) og i dag var hun jo helt fin igjen!! det har aldri skjed før at hun har hallisunert!

godt å høre at du ringte[:)]
håper det akdri skjer igjen[:)]

Høres ut som om feberfantasi. Ikke farlig, men viktig å få kjølt ned. Så av med dyne, teppe, pysj osv. Og kjøl ned med kald klut i nakke, panne, håndledd og rundt ankler. Ikke all steder samtidig men et sted av gangen. 

Back
Topp