1uke igjen!

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Nå er det bare 1uke ijen til terminen! :) nå begynner jeg å bli spent, nervøs, urolig, glad ++++ er så blanda følelser, pga smerter, storesøstra sin reaksjon, livet som 2.barns mor.. :) Har jo hatt mye kynnere, nedpress, stikninger ++ leeeeenge så har flere ganger trodd at nå begynner det! Men så går det over igjenn;/ forrige sv.skap kjente jeg ingenting før riene startet så da visste jeg at nå har det startet, så veldig forskjell denne gangen :)

Har det på akkurat samme måte :) Er litt sjalu på de som ikke kjenner noe av noe før fødselen starter, har gått med kynnere, modningsrier, menssmerter, nedpress i flere uker her nå :)
I følge mamma så har magen sunket betraktelig siden igår, så kanskje hun prøver å finne veien ut snart ;)

Kjenner på de samme følelsene. Gleder meg sånn til å treffe på den lille mageboeren, men også veldig spent på hvordan det vil bli med 2 små i hus...  Sjalusi, nye søvnvaner, amming osv.. Samtidig med en sjarmerende toåring med masse vilje og godt inne i 2 års trassen.. :)

Lykke til!

Back
Topp