1st birthday

Eli_b

Betatt av forumet
Hvor vil dere ha festen?
Har selv tenkt på en hage bursdag med venner og slekt og grilling og kake.
Men finnes noe kule lokaler som kan være aktuelt?!
Hva har dere jenter tenkt!
 
Sommerbarnet må få sommerfest ;) tenker det samme som deg, familie for seg, og de små vennene for seg :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Her blir det grilfest i hagen. Slår sammen storesøster som blir 5 og minstemor sin familiefeiring(10dager mellom dem) så får de hver sin bursdag med venner:)
 
Har ikke helt planlagt det enda men blir to feiringer...en med familie og en med venner. Så vidt begynt å tenke på kaker og sånn så har bestillt en del kakeutstyr fra ebay:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her blir det ikke no vennebursdag før han blir 4-5 og kan si han vil ha det. Men ellers så trur jeg vi tar det her hjemme. Så kan vi spise inne og ut i hagen for kake og kaffe :). Om der blir fint vær den helga, det skal feires da selvfølgelig :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ingenting er planlagt enda! Men blir sikkert hjemme med familie på besøk. Tenk at de små snart er ett år!! Det har gått så fort..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tenkt å høre med mine foreldre om vi kan bruke hagen dems. Grilling osv. Vi har størst hage, men de har grillhytte og sitteplasser til alle :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke planlagt så mye men det blir nok 2 feiringer, en med min familie og en med samboers familie :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp