1mnd

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Nå er det 3.juni, og jubel for 36 fullgåtte! og det betyr 1 mnd til termin... 30 dager... Fy søren, nå er det ikke lenge til "når-som-helst-fødse-tid" :-) Jeg syns småplager og smerter tar mye plass i hverdagen for tida, så må vel bare innrømme at jeg er lei... Så, kom gjerne snart du lille ;-)

Oii, ikke lenge igjen da:) så fint får deg:D

Det nærmer seg for mange av oss nå ja :) Termin 4. Juli her, og merker at jeg begynner å bli utålmodig! Samtidig så har humøret vært litt lysere de siste dagene, fordi det føles overkommelig nå som ventetiden snart er over :)

For en deilig tanke da!! 30 dager.. Det er ikke mye! :) plutselig så er babyen her! Jeg har selv 43 dager igjen.. Ikke så lenge det heller egentlig men som du sier så har jeg også mye plager nå og er kjempe lei så jeg føler hver dag snegler seg avgårde :p vi får bare prøve å sysselsette oss på en eller annen måte! :)

Juhu :D
Ja nå er det ikke lenge til vi alle har våre skatter :)
Tiden flyr. Og det kribler godt i magen :)

Spennende! :)
Tenk at mange er så langt på vei alt! :)
Dere som har termin tidlig i juli kan jo risikere å få babyene nå i juni også! :)

Ja, det er jo helt normalt å føde fra uke 38 vel, så slett ikke umulig at det kommer sommerbabyer på samlenånd snart nå <3

Ja, nå nærmer det seg virkelig :) Hjelpes...

Nå er det 3.juni, og jubel for 36 fullgåtte! og det betyr 1 mnd til termin... 30 dager... Fy søren, nå er det ikke lenge til "når-som-helst-fødse-tid" :-) Jeg syns småplager og smerter tar mye plass i hverdagen for tida, så må vel bare innrømme at jeg er lei... Så, kom gjerne snart du lille ;-)
Hihi. Litt snålt å lese denne fra deg i går. "Så kom gjerne snart du lille"
Gikk litt troll i ord for deg her i natt :p
Håper virkelig du og prinsen har det fint :)
Gratulerer nok en gang snuppa ♥
Stooor klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hihi. Litt snålt å lese denne fra deg i går. "Så kom gjerne snart du lille"
Gikk litt troll i ord for deg her i natt :p
Håper virkelig du og prinsen har det fint :)
Gratulerer nok en gang snuppa ♥
Stooor klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Troll i ord ja!! Fy søren, måtte grine en skvett da jeg leste det nå :-) det er jo helt sprøtt alt det jeg skrev på mandag formiddag med tanke på at jeg kl 3 natt til tirsdag hadde ham på brystet mitt. Utrolig :-) :-) :-) :-)

He He ja- troll i ord;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp