* 1Hege *

Emz mamma

Elsker forumet
Tenke vi kunne ha en tråd med ditt navn på nå,selv om det var kosli altså å ha en med mitt òg [:D] tenkte jeg bare skulle fortelle at jeg har...
.....tjuvtesta litt....

og det var bare en strek det.... så er ingenting å begeistre seg over ennå. Så om håpet mitt var på 90% så er det nå på.... [8|] ..... ca 49%. Skal tjuvteste på onsdag også, så får vi se.

Tror jeg skal hoppe over det siste fryseforsøket i desember mnd.
For nå er det sånn at innsettingen har vært på den;

21 August
21 September
22 Oktober
23 November

så faren er stor for at det skulle blitt innsetting 24 desember. Og vil prioritere det barnet jeg allerede har på julaften, ikke så fristende å kjøre 40 mil den dagen.
Og venter jo bare på nytt uthentingsforsøk uansett så..... [:-]

Er så psykisk (og fysisk) sliten av denne prosessen,MEN skal ikke klage gjør det heeelt frivillig og ønsker oss mest i verden en bror eller søster til vår lille prinsesse som jeg fødte for akkurat 4 år siden idag!!! Kl. 07.12 på mårran... og gjør det GLATT IGJEN !!!!!!
Skal ikke klage under EN ENESTE rie under fødsel,skal faktisk prøve å smile hele tiden underveis om jeg bare klarer å bli gravid.
Skulle jeg kaste opp så mye som sist også (7 mnd i strekk, morgen,middag og kveld) så skal jeg skrive "FANTASTISK" etter hver runde med oppkast i en liten skrivebok [:D] [:D] [:D]

[;)] Skal du tjuvteste litt eller?! [;)]

svarer jeg selv om denne var til Hege1[:)]
så dumt at sniktestinga vart slik da, men man skal ikke snikteste, de gjør man bare forvirra....er jo tidlig enda, så ha håpet oppe du kjære[;)]
er fortsatt 4 dager til testing, så er jo tidlig da!
man blir nok ekstra glad for å bli gravid etter forsøk, og jeg som alltid har villet hatt barn om våren, kommer til å bli overlykkelig bare jeg får det barnet om det så er på julafta neste år[:)] håper jo på novemberspire da!!!
som du sier, skal glede meg over aaaalt, uansett! hehe.
fortsatt 4 dager til testing, ikke mist motet da snuppa!

grattis med dagen til Emma da[:)]

Det var artig med Hege tråd da, men det var slettes ikke noe arti at det viste bare ett strek[:'(]
Jeg tenkte ikke snikteste før torsdagen iallefall, kan hende jeg slipper det også for jeg føler jeg kommer til å blø i dag, alle symtomene sier det[&:]
Det er en påkjennelse dette ja, alt dette til ingen nytte, men prøver igjen.
Skal ikke si det sikkert enda da, men jeg frykter...

TUUSEN TAKK, for gratulasjonen !!!!  

Vet at sniktesting ikke er bra,men etter at jeg testet positivt 3+2 en gang så er jeg så sikker på at det må vises så tidli alle gangene om det skulle vært noe.... men fortsetter jo med medisin så.... Det blir spennende når du setter igang!
Har som "mål" å bli gravid iløpet av 2008, ellers så føler jeg at løpet er kjørt, for om jeg senest blir gravid i desember -08 så har Emma begynt på skolen idet det eventuelt skulle komme en bror eller søster... så syns det blir så langt imellom.
Men jeg skal undersøke litt ang. operasjon av egglederne etterhvert også da....

Det blir ett spennende år Babytutta, og jeg skal følge med deg!!!!!!!!!   [:D]

Hmm.... kan jo ikke si sikkert før det eventuelt kommer en blødning da. Kan jo være gravid-symptomer også... (svært forvirrende denne kroppen) ....

Bruker du Progestan eller ..... !?

ORIGINAL: Emmas mamma!

TUUSEN TAKK, for gratulasjonen !!!!  

Vet at sniktesting ikke er bra,men etter at jeg testet positivt 3+2 en gang så er jeg så sikker på at det må vises så tidli alle gangene om det skulle vært noe.... men fortsetter jo med medisin så.... Det blir spennende når du setter igang!
Har som "mål" å bli gravid iløpet av 2008, ellers så føler jeg at løpet er kjørt, for om jeg senest blir gravid i desember -08 så har Emma begynt på skolen idet det eventuelt skulle komme en bror eller søster... så syns det blir så langt imellom.
Men jeg skal undersøke litt ang. operasjon av egglederne etterhvert også da....

Det blir ett spennende år Babytutta, og jeg skal følge med deg!!!!!!!!!   [:D]

det er bra, alltid kos å bli fulgt med hehe..
nå går vi for spire på dere begge to[:)] satser på at følelsen din hege1 ikke stemmer å at tanta ikke viser seg på laaaang tid. og du emmas mamma bare testa for tidlig!

det var synd emmas mamma, håpe det var for tidlig bare da.
og spennende hege1 håper du får en pos test, vil ikke ha tr der nå, ho skal vekk :)

Kjenner ingenting denne gangen, har vært så forskjellig fra gang til gang! Skulla bare vært ett symptom på om man var, ellers så skulle man ikke kjent noe... skit-kropp [:D]

Bra du har testet testen   [:D]  [:D]  [:D]

Du skal vel bra teste 5 dager etter oss... eller tar jeg feil!?

Progynova 1*2 + gel morgen!
Enn du?
Var no på jobb i dag, kosli, barna viser slik gjensynsglede, de voksne også da, men på en annen måte.[:)]
Jobber du nå?
Til helgen skal vi egentlig på heisatur med spareforeningen min til Sverige, men jeg vet ikke enda om vi blir med, skal, skal ikke???? Har sagt at går det te hel.... ,så skal jeg gjøre sverige utrygg i helga[:D][&:]

Takk for alle lykkeønskingene[:)]
Det blir spennende å følge deg Vugge no framover[;)]
Hvilken medisiner bruker du nå da?

Tar Progynova 1 stk 4 ganger daglig og Progestan 2 stk 3 ganger daglig... så knasker tabletter og "peller" i skrufsa med jevne mellomrom *tjihi*

Så kosli at det ble en fin dag tilbake på jobb da, og det er greit å ha en slags "positiv-begivenhet" til helga OM det skulle vise seg å gå skit. Men vi får vel satse på at du blir hjemme å kaster opp isteden [:D]

Jeg tar også sånn "GRAVID" multivitamnin med folsyrer osv. Men hva er berberis comp.!?

Jaaaa... det var det det var... syntes jo jeg kjente igjen navnet.
Jeg tar forresten også 8 piller staphysagria C200 (!?) daglig. Er noe jeg fikk av homeopaten jeg dro til, er spent på hvordan det fungerer. Skal til henne igjen den 17 desember,så skal spørre ang. Berberis comp.!

[:D][:D][:D]   det som er morsomst er vel at jeg selv aner ikke hva det er [:D][:D][:D]   men tror det er litt sånn abort"forhindrende" o.l.

OM du noen gang skulle høre at å bade naken i olje virkeli skulle ha hjulpet, så SI IFRA !!!!  Ikke hold super-triksene hemmelig

Back
Topp